UA : Робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 92 джерела. Об'єкт дослідження: проєктна діяльність в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Предмет дослідження: умови ефективного впровадження методу проєкту в освітньому процесі Запорізького навчально-виховного комплексу № 63. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність упровадження освітнього проєкту «Ми – українці» в освітній процес ЗНВК № 63. В роботі здійснено теоретичне узагальнення та вирішення проблеми використання проєктної діяльності та ефективності здійснення освітньої діяльності в освітньому процесі закладів дошкільної освіти; з’ясовано вплив національно-патріотичних проєктів на розвиток дітей дошкільного віку; уточнено педагогічні умови ефективного впровадження проєктної діяльності, які було покладено нами в основу розроблення педагогічних умов щодо запровадження проєкту національно-патріотичного спрямування та дослідити їхню ефективність; розроблено критерії, показники і рівні пізнавального розвитку та формування патріотичних почуттів дітей середнього дошкільного віку; обґрунтовано педагогічні умови ефективного запровадження проєкту «Ми – українці» в освітній процес групи дітей середнього дошкільного віку.
EN : The work is presented on 89 pages of printed text. The list of references includes 92 sources. Object of research: project activity in the educational process of preschool education institution. Subject of research: conditions of effective implementation of the project method in the educational process of Zaporizhia educational complex № 63. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the educational project "We are Ukrainians" in the educational process ZNVK № 63.The paper provides a theoretical generalization and solution of the problem of using project activities and the effectiveness of educational activities in the educational process of preschool education; The influence of national-patriotic projects on the development of preschool children is clarified; The pedagogical conditions of effective implementation of project activity are specified, which we put in a basis of development of pedagogical conditions concerning introduction of the project of national-patriotic direction and to investigate their efficiency; developed criteria, indicators and levels of cognitive development and formation of patriotic feelings of middle school children; The pedagogical conditions of effective introduction of the project "We are Ukrainians" in the educational process of a group of middle school children are substantiated.