ZNU Institutional Repository

Використання проєктної діяльності в освітньому процесі закладів дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Лунік, Лідія Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-17T14:48:01Z
dc.date.available 2021-02-17T14:48:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5083
dc.description Лунік Л. М. Використання проєктної діяльності в освітньому процесі закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 92 джерела. Об'єкт дослідження: проєктна діяльність в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Предмет дослідження: умови ефективного впровадження методу проєкту в освітньому процесі Запорізького навчально-виховного комплексу № 63. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність упровадження освітнього проєкту «Ми – українці» в освітній процес ЗНВК № 63. В роботі здійснено теоретичне узагальнення та вирішення проблеми використання проєктної діяльності та ефективності здійснення освітньої діяльності в освітньому процесі закладів дошкільної освіти; з’ясовано вплив національно-патріотичних проєктів на розвиток дітей дошкільного віку; уточнено педагогічні умови ефективного впровадження проєктної діяльності, які було покладено нами в основу розроблення педагогічних умов щодо запровадження проєкту національно-патріотичного спрямування та дослідити їхню ефективність; розроблено критерії, показники і рівні пізнавального розвитку та формування патріотичних почуттів дітей середнього дошкільного віку; обґрунтовано педагогічні умови ефективного запровадження проєкту «Ми – українці» в освітній процес групи дітей середнього дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 89 pages of printed text. The list of references includes 92 sources. Object of research: project activity in the educational process of preschool education institution. Subject of research: conditions of effective implementation of the project method in the educational process of Zaporizhia educational complex № 63. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the educational project "We are Ukrainians" in the educational process ZNVK № 63.The paper provides a theoretical generalization and solution of the problem of using project activities and the effectiveness of educational activities in the educational process of preschool education; The influence of national-patriotic projects on the development of preschool children is clarified; The pedagogical conditions of effective implementation of project activity are specified, which we put in a basis of development of pedagogical conditions concerning introduction of the project of national-patriotic direction and to investigate their efficiency; developed criteria, indicators and levels of cognitive development and formation of patriotic feelings of middle school children; The pedagogical conditions of effective introduction of the project "We are Ukrainians" in the educational process of a group of middle school children are substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject проєктна діяльність uk
dc.subject діти середнього дошкільного віку uk
dc.subject етапи дослідження uk
dc.subject діагностування uk
dc.subject project uk
dc.subject project activity uk
dc.subject middle school children uk
dc.subject stages of research uk
dc.subject diagnosing uk
dc.title Використання проєктної діяльності в освітньому процесі закладів дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics