UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 44 джерел. Об’єкт: психолого-педагогічна поведінка молодших школярів в конфліктних ситуаціях. Предмет: психолого-педагогічні особливості молодших школярів в конфліктних ситуаціях. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично перевірити психолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціях. В роботі проаналізовано та емпірично визначено конфлікт та його особливості поведінці дітей молодшого шкільного віку під час конфліктних ситуацій; визначено способи психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки у молодших школярів для ефективного подолання конфліктності.
EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 44 sources. Object: psychological and pedagogical behavior of junior schoolchildren in conflict situations. Subject: psychological and pedagogical features of junior schoolchildren in conflict situations. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically test the psychological and pedagogical features of the behavior of junior students in conflict situations. The paper analyzes and empirically identifies the conflict and its features of the behavior of primary school children during conflict situations; ways of psychological and pedagogical correction of aggressive behavior in junior schoolchildren to effectively overcome conflict are identified.