Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціях

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнипа, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-02-18T08:23:59Z
dc.date.available 2021-02-18T08:23:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5087
dc.description Гнипа Т. В. Психолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціях : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 44 джерел. Об’єкт: психолого-педагогічна поведінка молодших школярів в конфліктних ситуаціях. Предмет: психолого-педагогічні особливості молодших школярів в конфліктних ситуаціях. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично перевірити психолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціях. В роботі проаналізовано та емпірично визначено конфлікт та його особливості поведінці дітей молодшого шкільного віку під час конфліктних ситуацій; визначено способи психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки у молодших школярів для ефективного подолання конфліктності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 44 sources. Object: psychological and pedagogical behavior of junior schoolchildren in conflict situations. Subject: psychological and pedagogical features of junior schoolchildren in conflict situations. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically test the psychological and pedagogical features of the behavior of junior students in conflict situations. The paper analyzes and empirically identifies the conflict and its features of the behavior of primary school children during conflict situations; ways of psychological and pedagogical correction of aggressive behavior in junior schoolchildren to effectively overcome conflict are identified. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject поведінка uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject гендер uk
dc.subject конфлікти uk
dc.subject junior high school student uk
dc.subject primary education uk
dc.subject behavior uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject gender uk
dc.subject conflicts uk
dc.title Психолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціях uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу