Інституційний репозитарій ЗНУ

Організаційно-методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазурська, Оксана Олегівна
dc.date.accessioned 2021-04-20T05:39:43Z
dc.date.available 2021-04-20T05:39:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5187
dc.description Мазурська О. О. Організаційно-методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 79 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 79 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження – процес науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля. Предмет дослідження – теоретичні й методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля. Мета дослідження: на підставі обґрунтування методологічних основ досліджуваної проблеми розробити та апробувати методику науково-практичного оволодіння дітьми старшого дошкільного віку об’єктами природно-предметного довкілля. В роботі здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв’язання проблеми науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля; визначено критерії, показники та рівні науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля; теоретично обґрунтовано методику науково-практичного оволодіння дітьми старшого дошкільного віку об’єктами природно-предметного довкілля. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 79 pages of printed text. The list of links includes 67 sources. The object of research is the process of scientific and practical mastering of objects of natural-subject environment by senior preschoolers. The subject of research - theoretical and methodological principles of scientific and practical mastery of natural objects by older preschoolers. The purpose of the research: on the basis of substantiation of methodological bases of the researched problem to develop and test a technique of scientific and practical mastering by children of senior preschool age of objects of natural and subject environment. The theoretical generalization is made in the work and the solution of the problem of scientific and practical mastering of objects of natural-subject environment by senior preschoolers is offered; criteria, indicators and levels of scientific and practical mastery of objects of natural-subject environment by senior preschoolers are determined; the method of scientific and practical mastering of objects of natural-subject environment by children of senior preschool age is theoretically substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject соціальний розвиток uk
dc.subject середовище uk
dc.subject природне середовище uk
dc.subject довкілля uk
dc.subject природне довкілля uk
dc.subject предметне довкілля uk
dc.subject діалог uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject social development uk
dc.subject environment uk
dc.subject natural environment uk
dc.subject environment uk
dc.subject natural environment uk
dc.subject subject environment uk
dc.subject dialogue uk
dc.title Організаційно-методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу