Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазурська, Оксана Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-20T05:39:43Z | |
dc.date.available | 2021-04-20T05:39:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5187 | |
dc.description | Мазурська О. О. Організаційно-методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 79 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 79 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження – процес науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля. Предмет дослідження – теоретичні й методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля. Мета дослідження: на підставі обґрунтування методологічних основ досліджуваної проблеми розробити та апробувати методику науково-практичного оволодіння дітьми старшого дошкільного віку об’єктами природно-предметного довкілля. В роботі здійснено теоретичне узагальнення і запропоновано розв’язання проблеми науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля; визначено критерії, показники та рівні науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля; теоретично обґрунтовано методику науково-практичного оволодіння дітьми старшого дошкільного віку об’єктами природно-предметного довкілля. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 79 pages of printed text. The list of links includes 67 sources. The object of research is the process of scientific and practical mastering of objects of natural-subject environment by senior preschoolers. The subject of research - theoretical and methodological principles of scientific and practical mastery of natural objects by older preschoolers. The purpose of the research: on the basis of substantiation of methodological bases of the researched problem to develop and test a technique of scientific and practical mastering by children of senior preschool age of objects of natural and subject environment. The theoretical generalization is made in the work and the solution of the problem of scientific and practical mastering of objects of natural-subject environment by senior preschoolers is offered; criteria, indicators and levels of scientific and practical mastery of objects of natural-subject environment by senior preschoolers are determined; the method of scientific and practical mastering of objects of natural-subject environment by children of senior preschool age is theoretically substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | соціальний розвиток | uk |
dc.subject | середовище | uk |
dc.subject | природне середовище | uk |
dc.subject | довкілля | uk |
dc.subject | природне довкілля | uk |
dc.subject | предметне довкілля | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | preschool age | uk |
dc.subject | social development | uk |
dc.subject | environment | uk |
dc.subject | natural environment | uk |
dc.subject | environment | uk |
dc.subject | natural environment | uk |
dc.subject | subject environment | uk |
dc.subject | dialogue | uk |
dc.title | Організаційно-методичні засади науково-практичного оволодіння старшими дошкільниками об’єктами природно-предметного довкілля | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |