UA : Проаналізовано феномен багатовимірної сутності світоглядного потенціалу
гуманітарної освіти в умовах глобалізації та здійснено концептуалізація основних
напрямків розвитку багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної
освіти в умовах глобалізації. Проаналізовано глобалізаційні тенденції, в контексті яких
розвивається багатовимірна сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, та
які впливають на розвиток гуманітарної освіти. Виявлено причини деформації цінностей,
що впливають на складову світоглядного потенціалу гуманітарної освіти; та
проаналізоівано принципи багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної
освіти, що включає соціальну і гуманістичну спрямованість. Як висновок, обґрунтовано
багатовимірну сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, що представляє
собою форму антропологічного, психологічного та аксіологічного антропоцентризму.
RU : Проанализираован феномен многомерной сущности мировоззренческого потенциала
гуманитарного образования и осуществлена концептуализация основных направлений
развития многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного
образования в условиях глобализации. Проанализированы глобализационные тенденции, в
контексте которых развивается многомерная сущность мировоззренческого потенциала
гуманитарного образования, которые влияют на его развитие. Выявлены причины
деформации ценностей, которые влияют на составляющую мировоззренческого потенциала
и принципы многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного
образования, который включает социальную и гуманистическую направленность. Как
вывод, обоснована многомерная сущность мировоззренческого потенциала гуманитарного
образования, который представляет собой форму антропологического, психологического и
аксиологического антропоцентризма.
УТ Ж The phenomenon of multi-dimensional entity of ideological potential of humanitarian
education in the conditions of globalization and made the conceptualization of the main directions
of development of the multidimensional entity of ideological potential potential of humanitarian
education in the conditions of globalization is analyzed. Globalization trends in the context of
which the developing of multidimensional nature of ideological potential capacity of humanitarian
education and influence the development of humanitarian education are analyzed. Causes of
warping values that affect the component of ideological potential humanitarian education are
detected ; and principles of multidimensional entity of ideological potential of humanitarian
education, which includes social and humanistic focus are analyzed. As a conclusion, a multidimensional
nature of ideological potential of humanitarian education, which is a form of
anthropological and psychological anthropocentrism is justified