ZNU Institutional Repository

Світоглядний потенціал гуманітарної освіти як фактор сталого розвитку сучасного українського суспільства

Show simple item record

dc.contributor.author Черниш, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Черныш, Татьяна Николаевна
dc.contributor.author Chernykh, Tatyana
dc.date.accessioned 2018-03-16T08:21:00Z
dc.date.available 2018-03-16T08:21:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Черниш, Т.М. Світоглядний потенціал гуманітарної освіти як фактор сталого розвитку сучасного українського суспільства / Т. М. Черниш // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 68 (2017). - C. 149 - 158 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/524
dc.description.abstract UA : Проаналізовано феномен багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти в умовах глобалізації та здійснено концептуалізація основних напрямків розвитку багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти в умовах глобалізації. Проаналізовано глобалізаційні тенденції, в контексті яких розвивається багатовимірна сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, та які впливають на розвиток гуманітарної освіти. Виявлено причини деформації цінностей, що впливають на складову світоглядного потенціалу гуманітарної освіти; та проаналізоівано принципи багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, що включає соціальну і гуманістичну спрямованість. Як висновок, обґрунтовано багатовимірну сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, що представляє собою форму антропологічного, психологічного та аксіологічного антропоцентризму. uk
dc.description.abstract RU : Проанализираован феномен многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного образования и осуществлена концептуализация основных направлений развития многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного образования в условиях глобализации. Проанализированы глобализационные тенденции, в контексте которых развивается многомерная сущность мировоззренческого потенциала гуманитарного образования, которые влияют на его развитие. Выявлены причины деформации ценностей, которые влияют на составляющую мировоззренческого потенциала и принципы многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного образования, который включает социальную и гуманистическую направленность. Как вывод, обоснована многомерная сущность мировоззренческого потенциала гуманитарного образования, который представляет собой форму антропологического, психологического и аксиологического антропоцентризма. uk
dc.description.abstract УТ Ж The phenomenon of multi-dimensional entity of ideological potential of humanitarian education in the conditions of globalization and made the conceptualization of the main directions of development of the multidimensional entity of ideological potential potential of humanitarian education in the conditions of globalization is analyzed. Globalization trends in the context of which the developing of multidimensional nature of ideological potential capacity of humanitarian education and influence the development of humanitarian education are analyzed. Causes of warping values that affect the component of ideological potential humanitarian education are detected ; and principles of multidimensional entity of ideological potential of humanitarian education, which includes social and humanistic focus are analyzed. As a conclusion, a multidimensional nature of ideological potential of humanitarian education, which is a form of anthropological and psychological anthropocentrism is justified uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject багатовимірна сутність uk
dc.subject світоглядний потенціал uk
dc.subject гуманітарна освіта uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject напрямки розвитку uk
dc.subject деформація цінностей uk
dc.subject антропоцентризм uk
dc.subject многомерная сущность uk
dc.subject мировоззренческий потенциал uk
dc.subject гуманитарное образование uk
dc.subject глобализация uk
dc.subject направления развития uk
dc.subject деформация ценностей uk
dc.subject антропоцентризм uk
dc.subject multidimensional uk
dc.subject entity uk
dc.subject worldview potential uk
dc.subject humanitarian education uk
dc.subject globalization uk
dc.subject directions of development uk
dc.subject deformation values uk
dc.subject anthropocentrism uk
dc.title Світоглядний потенціал гуманітарної освіти як фактор сталого розвитку сучасного українського суспільства uk
dc.title.alternative Мировоззренческий потенциал гуманитарного образования как фактор устойчивого развития современного украинского общества uk
dc.title.alternative Ideological potential of humanitarian education as a factor of sustainable development modern ukrainian societypotenti uk
dc.type Стаття uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics