UA : Об’єктом дослідження є інструменти системи просування малого підприємства салону «Revive».
Предметом дослідження є застосування інструментів системи просування малого бізнесу.
Мета роботи полягає у розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесів застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства.
Методи дослідження – описовий, порівняльний, балансовий, розрахунковий.
Під час виконання дипломної роботи магістра було розглянуто теоретичні аспекти застосування інструментів вдосконалення застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства на прикладі салону «Revive».
Актуальність теми даної роботи зумовлена загостренням конкуренції в умовах ринкової економіки. Це змушує підприємства більш ефективно розвробляти та впроваджувати інноваційні засоби маркетингових комунікацій.
На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу систему застосування інструментів просування послуг салону «Revive» та її ефективність, а також запропоновано шляхи удосконалення політики досліджуваного підприємства в сфері системи просування послуг.
Отримані результати можуть бути використані керівництвом салону «Revive» в практичній діяльності по вдосконаленню інстурментів системи просування послуг малого підприємства – салону «Revive».
EN : The object of research is the tools for promoting a small enterprise salon "Revive".
The subject of research is the application of tools for the promotion of small businesses.
The purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the processes of application of a system of promotion of services of a small enterprise.
Research methods - descriptive, comparative, balancing, settlement.
During the performance of the master's degree, the theoretical aspects of the use of tools for improving the use of tools for promoting the services of a small enterprise on the example of the Revive salon.
The relevance of the topic of this thesis is due to an aggravation of competition in a market economy. This makes businesses more effectively develop and implement innovative means of marketing communications.
On the basis of theoretical material, the existing system of application of the Revive salon services and its effectiveness are analyzed, as well as the ways to improve the policy of the investigated enterprise in the field of service promotion system are proposed.
The results obtained can be used by the guidance of the "Revive" salon in practical activities to improve the investment system of advancement of services of a small enterprise - salon "Revive".