ZNU Institutional Repository

Система просування послуг підприємства малого бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Шупчинський, Максим Сергійович
dc.date.accessioned 2021-12-03T13:42:11Z
dc.date.available 2021-12-03T13:42:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5290
dc.description Шупчинський М. С. Система просування послуг підприємства малого бізнесу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Петрова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єктом дослідження є інструменти системи просування малого підприємства салону «Revive». Предметом дослідження є застосування інструментів системи просування малого бізнесу. Мета роботи полягає у розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесів застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, балансовий, розрахунковий. Під час виконання дипломної роботи магістра було розглянуто теоретичні аспекти застосування інструментів вдосконалення застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства на прикладі салону «Revive». Актуальність теми даної роботи зумовлена загостренням конкуренції в умовах ринкової економіки. Це змушує підприємства більш ефективно розвробляти та впроваджувати інноваційні засоби маркетингових комунікацій. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу систему застосування інструментів просування послуг салону «Revive» та її ефективність, а також запропоновано шляхи удосконалення політики досліджуваного підприємства в сфері системи просування послуг. Отримані результати можуть бути використані керівництвом салону «Revive» в практичній діяльності по вдосконаленню інстурментів системи просування послуг малого підприємства – салону «Revive». uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the tools for promoting a small enterprise salon "Revive". The subject of research is the application of tools for the promotion of small businesses. The purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the processes of application of a system of promotion of services of a small enterprise. Research methods - descriptive, comparative, balancing, settlement. During the performance of the master's degree, the theoretical aspects of the use of tools for improving the use of tools for promoting the services of a small enterprise on the example of the Revive salon. The relevance of the topic of this thesis is due to an aggravation of competition in a market economy. This makes businesses more effectively develop and implement innovative means of marketing communications. On the basis of theoretical material, the existing system of application of the Revive salon services and its effectiveness are analyzed, as well as the ways to improve the policy of the investigated enterprise in the field of service promotion system are proposed. The results obtained can be used by the guidance of the "Revive" salon in practical activities to improve the investment system of advancement of services of a small enterprise - salon "Revive". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мале підприємство uk
dc.subject послуги uk
dc.subject інструменти просування послуг uk
dc.subject стимулювання збуту uk
dc.subject small enterprise uk
dc.subject services uk
dc.subject promotion tools uk
dc.subject sales promotion uk
dc.title Система просування послуг підприємства малого бізнесу uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics