UA : Об’єкт дослідження: виступає український парфумовий бренд «Parfum de Paris».
Предмет дослідження: управління комунікаційними процесом в сучасних брендах, світових та вітчизняних.
Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо покращення комунікації в бренді «Parfum de Paris» та його просуванні.
Завданнями дипломного дослідження були:
- проаналізувати теоретичні засади управління комунікаційним процесом;
- визначити сутність бренду;
- дослідити комунікаційні концепції;
- проаналізувати парфумовий ринок України;
- дослідити імпорт косметичної продукції в Україні;
- пропонувати шляхи покращення бренду «Parfum de Paris» в сучасних умовах.
Результати дослідження можна буде використовувати в компанії «Parfum de Paris», для покращення та розвитку просування бренду серед населення.
EN : Object of research: ukrainian perfume brand "Parfum de Paris".
Subject of research: management of the communication process in modern brands, global and domestic.
The purpose of the work is theoretical substantiation and development of practical recommendations for improving communication in the Parfum de Paris brand and its promotion.
The special tasks of the diploma research were:
- analyze the theoretical foundations of communication process management;
- define the essence of the brand;
- determine the communication concepts;
- to analyze the perfume market of Ukraine;
- to study the import of cosmetic products in Ukraine;
- to offer ways to improve the Parfum de Paris brand in modern conditions.
The results of the study can be used at the enterprise at Parfum de Paris, to improve and develop brand promotion among the population.