Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління комунікаційною концепцією бренду «Parfum de Paris» в сучасних умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Назаренко, Олена Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-12-08T08:23:30Z
dc.date.available 2021-12-08T08:23:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5306
dc.description Назаренко О. Д. Управління комунікаційною концепцією бренду «Parfum de Paris» в сучасних умовах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: виступає український парфумовий бренд «Parfum de Paris». Предмет дослідження: управління комунікаційними процесом в сучасних брендах, світових та вітчизняних. Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо покращення комунікації в бренді «Parfum de Paris» та його просуванні. Завданнями дипломного дослідження були: - проаналізувати теоретичні засади управління комунікаційним процесом; - визначити сутність бренду; - дослідити комунікаційні концепції; - проаналізувати парфумовий ринок України; - дослідити імпорт косметичної продукції в Україні; - пропонувати шляхи покращення бренду «Parfum de Paris» в сучасних умовах. Результати дослідження можна буде використовувати в компанії «Parfum de Paris», для покращення та розвитку просування бренду серед населення. uk
dc.description.abstract EN : Object of research: ukrainian perfume brand "Parfum de Paris". Subject of research: management of the communication process in modern brands, global and domestic. The purpose of the work is theoretical substantiation and development of practical recommendations for improving communication in the Parfum de Paris brand and its promotion. The special tasks of the diploma research were: - analyze the theoretical foundations of communication process management; - define the essence of the brand; - determine the communication concepts; - to analyze the perfume market of Ukraine; - to study the import of cosmetic products in Ukraine; - to offer ways to improve the Parfum de Paris brand in modern conditions. The results of the study can be used at the enterprise at Parfum de Paris, to improve and develop brand promotion among the population. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject управління uk
dc.subject бренд uk
dc.subject комунікаційні концепції uk
dc.subject просування бренду uk
dc.subject management uk
dc.subject brand uk
dc.subject communication concepts uk
dc.subject brand promotion uk
dc.title Управління комунікаційною концепцією бренду «Parfum de Paris» в сучасних умовах uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу