UA : Робота викладена на 71 сторінці друкованого тексту, 19 рисунках, 2 таблицях, 4 додатках та 29 джерел. Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес з фізики у сучасній загальноосвітній школі.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити і перевірити методикувикористання графічного методу під час розв’язування задач з фізики.
Методи дослідження: теоретичні: аналіз діючих програм, підручників, наукових та навчально-методичних видань, з проблеми навчання учнів розв’язування фізичних задач графічним методом у сучасній загальноосвітній школі; відбір і підготовка експериментальних завдань та інструкцій щодо їх виконання, програмного забезпечення та їх апробація у навчальному процесі; аналіз та узагальнення результатів дослідження; діагностичні.
Теоретична значущість дослідження полягає у теоретико-методичному обґрунтуванні методики навчання учнів розв’язування фізичних задач графічним методом.
Практична значущість дослідження визначається позитивними результатами експериментальної перевірки розробленої методики навчання учнів розв’язування фізичних задач графічним методом, а також розробленим навчально-методичним комплексом, який ефективно використовувати в умовах дистанційного навчання.
EN : The object of research is the educational process in physics in a modern secondary school.
The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and test the method of using the graphical method in solving problems in physics.
Research methods: theoretical: analysis of current programs, textbooks, scientific and educational publications on the problem of teaching students to solve physical problems by the graphic method in a modern secondary school; selection and preparation of experimental tasks and instructions for their implementation, software and their testing in the educational process; analysis and generalization of research results; diagnostic.
The theoretical significance of the research lies in the theoretical and methodological substantiation of the method of teaching students to solve physical problems by the graphic method.
The practical significance of the study is determined by the positive results of experimental verification of the developed method of teaching students to solve physical problems graphically, as well as the developed educational and methodological complex, which can be effectively used in distance learning.