Інституційний репозитарій ЗНУ

Концептосистема слоганів німецької автомобільної реклами: діахронічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марацевич, Кирило Дмитрович
dc.date.accessioned 2021-12-22T11:12:49Z
dc.date.available 2021-12-22T11:12:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5458
dc.description Марацевіч К. Д. Концептосистема слоганів німецької автомобільної реклами: діахронічний аспект : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Загальна кількість сторінок 71, використаних джерел 77. Об’єктом дослідження є німецькомовні рекламні слогани. Предметом дослідження були методи перекладу німецьких текстів автомобільної реклами. Метою дипломної роботи є вивчення німецькомовних рекламних текстів та аналіз лексичних особливостей їх перекладу. Теоретично та практично важливо те, що результати нашого дослідження можуть бути використані як додатковий матеріал у навчанні перекладачів роботі з рекламним текстом та рекламними слоганами. Отримані результати: У цій дипломній роботі ми розглянули рекламний текст як об’єкт лінгвістичного перекладацького аналізу, проаналізовано особливості словникового складу німецькомовних текстів автомобільної реклами та методи його перекладу. Відповідно до завдання ми дослідили, що таке рекламні тексти та надали їх детальну класифікацію. uk
dc.description.abstract DE : Gesamtzahl der Seiten 71, Anzahl der verwendeten Quellen 77. Objekt der Forschung sind deutschsprachige Werbeslogans. Gegenstand der Studie waren Methoden zur Übersetzung deutscher Autowerbetexte. Das Ziel dieser Arbeit ist es, deutschsprachige Werbetexte zu studieren und die lexikalischen Merkmale ihrer Übersetzung zu analysieren. Theoretisch und praktisch von Bedeutung ist, dass die Ergebnisse unserer Forschung als zusätzliches Material in der Ausbildung von Übersetzern bei der Arbeit mit Werbetexten und Werbeslogans verwendet werden können. Ergebnisse: In dieser Arbeit haben wir den Werbetext als Gegenstand der sprachlichen Übersetzungsanalyse untersucht, die Merkmale des Wortschatzes deutschsprachiger Autowerbetexte und Methoden seiner Übersetzung analysiert. Entsprechend der Aufgabenstellung haben wir erforscht, was Werbetexte sind, eine detaillierte Einordnung gegeben. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject слоган uk
dc.subject концепція uk
dc.subject дискурс uk
dc.subject werbung uk
dc.subject slogan uk
dc.subject konzept uk
dc.subject diskurs uk
dc.title Концептосистема слоганів німецької автомобільної реклами: діахронічний аспект uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу