Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-22T13:32:43Z
dc.date.available 2021-12-22T13:32:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5464
dc.description Кириченко Ю. С. Формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Загальна кількість сторінок 80, кількість використаних джерел 73. Об’єктом дослідження є формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку; предметом дослідження є педагогічні технології та методи як засіб формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку. Мета роботи полягає у визначенні найбільш ефективних методів розвитку мовлення у дітей дошкільного віку і їх застосування на практиці. Теоретико-методологічні засади: основи формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку. Отримані результати: Для ефективного формування мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку доречним є використання наочності, вправи мають бути цікавими, з елементами гри та вибраними відповідно до віку. Викладач має проводити заняття у нормальному темпі, вживати прості речення у власній мові, використовувати більш легкі для сприймання дітьми слова та встановити емоційний контакт. Викладати матеріал необхідно поступово, чергуючи при цьому види діяльності, використовувати сучасну методику та засоби навчання. Створена система вправ розрахована на дітей віком від 3 до 6 років та вмістила у собі відображення усіх виділених компонентів комунікативної компетенції, також беручи до уваги всі психологічні та фізичні особливості дітей дошкільного віку. uk
dc.description.abstract DE : Gesamtzahl der Seiten 80, Anzahl der verwendeten Quellen 73. Objekt der Forschung ist die Bildung von Fähigkeiten und Fertigkeiten der mündlichen Sprache in der deutschen Sprache bei Kindern im Vorschulalter; Gegenstand der Forschungist pädagogische Technologien und Methoden als Mittel zur Bildung von Fähigkeiten und Fertigkeiten der mündlichen Sprache in der deutschen Sprache bei Kindern im Vorschulalter. Das Ziel der Arbeit ist es, die effektivsten Methoden der Sprachentwicklung bei Kindern im Vorschulalter zu bestimmen und sie in der Praxis anzuwenden. Theoretische und methodische Prinzipien: Grundlagen der Bildung von Fähigkeiten und Fertigkeiten der mündlichen Sprache in der deutschen Sprache bei Kindern im Vorschulalter. Ergebnisse: Für eine effektive Sprachbildung in deutscher Sprache bei Kindern im Vorschulalter ist die Verwendung von Anschaulichkeit angemessen, die Übungen sollten interessant sein, mit Elementen des Spiels und entsprechend dem Alter ausgewählt. Der Lehrer sollte den Unterricht in einem normalen Tempo durchführen, einfache Sätze in seiner eigenen Sprache verwenden, leichter Wörter für Kinder verwenden und emotionalen Kontakt herstellen. Das Material muss schrittweise verteilt werden, mit Aktivitäten abwechseln, moderne Lernmethoden und Lernmittel erhalten. Das Übungssystem wurde für Kinder im Alter von 3 bis 6 Jahren entwickelt und hat die Reflexion aller hervorgehobenen Komponenten der Kommunikationskompetenz aufgenommen, auch unter Berücksichtigung aller psychologischen und physischen Merkmale der Kinder im Vorschulalter. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мовлення uk
dc.subject наочність uk
dc.subject гра uk
dc.subject засоби навчання uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject комунікативна компетенція uk
dc.subject sprache uk
dc.subject anschaulichkeit uk
dc.subject spiel uk
dc.subject lernmittel uk
dc.subject lernmethode uk
dc.subject kommunikationskompetenz uk
dc.title Формування вмінь та навичок усного мовлення німецькою мовою у дітей дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу