ZNU Institutional Repository

Формування навичок письмового мовлення німецькою мовою учнів середньої школи

Show simple item record

dc.contributor.author Краснобаєва, Яна Андріївна
dc.date.accessioned 2021-12-23T08:40:05Z
dc.date.available 2021-12-23T08:40:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5465
dc.description Краснобаєва Я. А. Формування навичок письмового мовлення німецькою мовою учнів середньої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 90 с. uk
dc.description.abstract UA : Загальнакількість сторінок 90, кількість використаних джерел 70. Об'єктом дослідження є форми та методи навчання письмовому виду діяльності у середнійшколі з використаннямріноманітних форм і методів. Предметом дослідження є формування навичок письмового мовлення на уроках німецької мови у середній школі. Мета: дослідження та аналіз форм і методів навчання письмовому мовленню на середньому етапі навчання. Теоретико-методологічні засади: основні положення формування навичок письмової діяльності. Отримані результати: для ефективного формування та розвитку письмового мовлення в учнів середньої школи слід обов’язково спиратися на їх досвід та інтереси. Крім того, важливе місце при навчанні письму мають вправи, вони допомагають автоматизувати вміння школярів, краще освоїти навчальний матеріал та навчитися приміняти його на практиці. Важливим фінальним елементом навчання письмовому мовленню є написання текстів, так як це найскладніший вид письма, який вимагає від дітей максимальної сконцентрованості та використання усіх знань, які вони мають. Перед написанням тексту з будь-якої теми слід спочатку виконати ряд підготовчих вправ, які будуть містити лексичні та граматичні матеріали з відповідної теми. uk
dc.description.abstract DE : Gesamtzahl der Seiten 90, Anzahl der verwendeten Quellen 70. Objekt der Forachungsind die Formen und Methoden des Schreibunterrichts an Gymnasien mit unterschiedlichen Formen und Methoden. Gegenstand der Forschungist die Ausbildung von Schreibkompetenzen im Deutschunterricht in der Oberstufe. Ziel der Arbeit: Erforschung und Analyse von Formen und Methoden des schriftlichen Sprachunterrichts in der mittleren Bildungsstufe. Theoretische und methodische Prinzipien: Grundvoraussetzungen für die Ausbildung der Schreibkompetenz. Ergebnisse: Für die effektive Gestaltung und Entwicklung der schriftlichen Rede bei Gymnasiasten ist es notwendig, sich auf ihre Erfahrungen und Interessen zu verlassen. Darüber hinaus spielen Übungen eine wichtige Rolle im Schreibunterricht, sie helfen, die Fähigkeiten der Studierenden zu automatisieren, den Lernstoff besser zu beherrschen und in der Praxis anwenden zu lernen. Ein wichtiges letztes Element des Schreibenlernens ist das Schreiben von Texten, da es sich um die schwierigste Art des Schreibens handelt, bei der die Kinder ebenso konzentriert sein und ihr gesamtes Wissen einsetzen müssen. Bevor Sie einen Text zu einem Thema schreiben, sollten Sie zunächst eine Reihe von vorbereitenden Übungen durchführen, die lexikalisches und grammatikalisches Material zum Thema enthalten. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject метод uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject письмо uk
dc.subject вправа uk
dc.subject текст uk
dc.title Формування навичок письмового мовлення німецькою мовою учнів середньої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics