UA : В статті представлено концептуалізацію філософських засад концептосфери
світоглядного потенціалу гуманітарної освіти як фактору модернізації сучасної України в
умовах кризи. Для реалізації цієї мети з’ясовано поняття «концептосфера» світоглядного
потенціалу гуманітарної освіти як фактор соціогуманітарного перетворення сучасної
України; розкрито головну мету світоглядного потенціалу гуманітарної освіти. В статті
обґрунтовано шляхи соціогуманітарного перетворення України як процес взаємопов’язаних
гуманітарних задач держави та виявлено напрями підвищення ефективності гуманітарної
освіти як фактор модернізації сучасної України в умовах кризи.
RU : В статье представлена концептуализация философских оснований концептосферы
мировоззренческого потенциала гуманитарного образования как фактор модернизации
современной Украины в условиях кризиса. Для реализации этой цели определена категория
«концептосфера» мировоззренческого потенциала гуманитарного образования современной
Украины; раскрыта главная цель мировоззренческого потенциала гуманитарного
образования. В статье обоснованы пути социогуманитарного преобразования Украины как
процесс взаимосвязанных гуманитарных задач государства и определены направления
повышения эффективности гуманитарного образования как фактор модернизации Украины
и информационного общества.
EN : The article presents the koncept philosophical foundations of concept sphere ideological
potential humanitarian education as a factor of modernization of modern ukraine in crisis
conditions. For the realization of this goal, it is the concept of " ideological" concept sphere of
potential humanitarian education as a factor of transformation of modern ukraine; solved objective
ideological the capacity of humanitarian education. the article substantiates the ways of"
ideological transformation as a process of interrelated humanitarian tasks of the state and
directions of increase of efficiency of humanitarian education as a factor of modernization of
modern ukraine in crisis conditions.