Інституційний репозитарій ЗНУ

Фахова підготовка майбутніх вчителів до викладання англійської мови з використанням сучасних технологій у початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Задорожня, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-12-29T10:55:11Z
dc.date.available 2021-12-29T10:55:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5610
dc.description Задорожня М. В. Фахова підготовка майбутніх вчителів до викладання англійської мови з використанням сучасних технологій у початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 55 с. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of references includes 106 sources. In the thesis the effectiveness of the content-methodical support of p teachers’ training to innovational foreign languages learning technologies usage was created, scientifically and experimentally verified for the first time. The problem of teachers’ professional training to innovational foreign languages learning technologies usage has been analyzed in psychological and pedagogical theory and practice. The conclusion about interdisciplinarity of the research problem, the variability of approaches to the interpretation of the notions “innovation”, “innovational technologies”, the lack of a unified classification of foreign languages learning technologies, as well as the mosaic of works aimed at solving a given problem. The content-methodical support of teachers’ training to innovational foreign languages learning technologies usage has been created and grounded. For the first time it is developed as a set of content, forms and methods of training that provide integral and systematic formation of the components of the teacher’s readiness to innovational foreign languages learning technologies usage. The modeling method is applied and the model of teachers training to innovational foreign languages learning technologies usage is presented as a systematic way of readiness forming for a particular type of activity, that contains target, conceptual, content and methodological, diagnostic and outcome blocks as well as factors influencing the effectiveness of this process. Developed materials and digital content can be used in the educational process of teachers training as separate modules of educational disciplines; in formal and informal education of students of higher education institutions and in the system of postgraduate pedagogical education. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 106 джерел. Об’єктом дослідження: професійна підготовка вчителів ІМ у початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, перевірити ефективність підготовки майбутніх учителів до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов у початковій школі. Теоретико-методологічні засади: теоретичні засади професійної підготовки вчителя (Н. Бібік, В. Бондар, П. Гусак, Коваль, О. Савченко, Л. Хомич, Л. Хоружа та інші); концептуальні положення інноватики (М. Кларін, Н. Юсуфбекова та інші); основні положення професійної підготовки педагога до інноваційної діяльності (Ю. Будас, О. Козлова, Л. Петриченко, Л. Подимова, С. Сисоєва та інші) та до застосування інноваційних технологій (М. Богданова, Н. Кічук, О. Кіяшко, Н. Павленко та інші); теоретичні положення сучасної іншомовної освіти та підготовки вчителя іноземних мов (О. Бігич, Н. Гальскова, О. Котенко, С. Ніколаєва та інші); наукові положення теорії моделювання (П. Волков, А. Кочергін, та інші). Отримані результати: розроблений комплекс вправ та методика підготовки вчителів до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. Формування професійної готовності до застосування інноваційних технологій, що опирається на основні теоретичні та методологічні положення теорії освіти і комунікативного методу навчання, виходить з наукового підґрунтя базових для методики навчання іноземних мов наук – дидактики, психології і лінгвістики. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject інноваційні технології в навчанні іноземних мов uk
dc.subject готовність вчителя до застосування інноваційних технологій uk
dc.subject навчання іноземних мов uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject readiness uk
dc.subject innovational foreign language learning technologies uk
dc.subject teacher’s readiness uk
dc.title Фахова підготовка майбутніх вчителів до викладання англійської мови з використанням сучасних технологій у початковій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу