UA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилань включає 87 джерела, з них 5 – іноземною мовою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати методичну систему підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності та експериментально перевірити її ефективність. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: методична система підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми у психолого-педагогічній теорії та практиці; уточнено сутність базових понять дослідження; визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності; розроблено та обґрунтовано цілі, зміст, форми, методи і засоби підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності; експериментально перевірено ефективність методичної системи підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробленні програми курсу «Інноваційні застосування цифрових технологій у закладі вищої освіти», діагностичного інструментарію для визначення рівнів готовності майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності.
EN : The work is presented on 112 pages of printed text, contains 9 tables, 6 figures. The list of references includes 87 sources, 5 of them in foreign language. The purpose of the study: to theoretically substantiate the methodological system of training future teachers of higher education institutions for the use of digital technologies in professional activities and to experimentally test its effectiveness. Object of research: the process of training future teachers in higher education institutions. Subject of research: methodical system of preparation of future teachers of higher education institutions for application of digital technologies in professional activity. The paper analyzes the state of the researched problem in psychological and pedagogical theory and practice; the essence of basic concepts of research is specified; criteria, indicators and levels of readiness of future teachers of higher education institutions for the use of digital technologies in professional activities are determined; developed and substantiated the goals, content, forms, methods and means of training future teachers of higher education institutions to use digital technologies in professional activities; the efficiency of the methodical system of preparation of future teachers of higher education institutions for the application of digital technologies in professional activity has been experimentally tested. The practical significance of the research results is to develop a program of the course "Innovative applications of digital technologies in higher education", diagnostic tools for determining the levels of readiness of future teachers of higher education institutions to use digital technologies in professional activities.