Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гайдаш, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-30T06:37:53Z
dc.date.available 2021-12-30T06:37:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5616
dc.description Гайдаш Т. С. Підготовка майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 112 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилань включає 87 джерела, з них 5 – іноземною мовою. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати методичну систему підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності та експериментально перевірити її ефективність. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: методична система підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми у психолого-педагогічній теорії та практиці; уточнено сутність базових понять дослідження; визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності; розроблено та обґрунтовано цілі, зміст, форми, методи і засоби підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності; експериментально перевірено ефективність методичної системи підготовки майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробленні програми курсу «Інноваційні застосування цифрових технологій у закладі вищої освіти», діагностичного інструментарію для визначення рівнів готовності майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 112 pages of printed text, contains 9 tables, 6 figures. The list of references includes 87 sources, 5 of them in foreign language. The purpose of the study: to theoretically substantiate the methodological system of training future teachers of higher education institutions for the use of digital technologies in professional activities and to experimentally test its effectiveness. Object of research: the process of training future teachers in higher education institutions. Subject of research: methodical system of preparation of future teachers of higher education institutions for application of digital technologies in professional activity. The paper analyzes the state of the researched problem in psychological and pedagogical theory and practice; the essence of basic concepts of research is specified; criteria, indicators and levels of readiness of future teachers of higher education institutions for the use of digital technologies in professional activities are determined; developed and substantiated the goals, content, forms, methods and means of training future teachers of higher education institutions to use digital technologies in professional activities; the efficiency of the methodical system of preparation of future teachers of higher education institutions for the application of digital technologies in professional activity has been experimentally tested. The practical significance of the research results is to develop a program of the course "Innovative applications of digital technologies in higher education", diagnostic tools for determining the levels of readiness of future teachers of higher education institutions to use digital technologies in professional activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject цифрові технології uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject інформаційна культура uk
dc.subject електронне навчання uk
dc.subject готовність uk
dc.subject готовність студента до застосування цифрових технологій uk
dc.subject digital competence uk
dc.subject digital technologies uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject information culture uk
dc.subject e-learning uk
dc.subject readiness uk
dc.subject student readiness for the use of digital technologies uk
dc.title Підготовка майбутніх педагогів закладів вищої освіти до застосування цифрових технологій у професійній діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу