UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 10 рисунків. Перелік посилань включає 84 джерела, з них 7 – іноземною мовою. Об’єкт дослідження: процес формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови. Предмет дослідження: особливості формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі професійної підготовки. Мета дослідження: розробити методику формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови й експериментально перевірити її ефективність. У роботі розглянуто міжкультурну компетентність як основний фактор розвитку професіоналізму майбутнього вчителя іноземної мови; охарактеризовано поняття міжкультурної компетенції та компетентності, їх особливості та структурні компоненти; визначено технологію формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови; проведено експериментальну роботу з формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови. Практична значущість результатів дослідження полягає в розробленні та впровадженні методики формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов.
EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 2 tables, 10 figures. The list of references includes 84 sources, 7 of them in foreign language. Object of research: the process of formation of intercultural competence of future foreign language teachers. Subject of research: features of formation of intercultural competence of future foreign language teachers in the process of professional training. The purpose of the research: to develop a method of forming intercultural competence of future foreign language teachers and to experimentally test its effectiveness. The paper considers intercultural competence as the main factor in the development of professionalism of the future foreign language teacher; the concepts of intercultural competence and competence, their features and structural components are characterized; the technology of formation of intercultural competence of future foreign language teachers is determined; experimental work on the formation of intercultural competence of future foreign language teachers was carried out. The practical significance of the research results lies in the development and implementation of methods for the formation of intercultural competence of future foreign language teachers.