ZNU Institutional Repository

Формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Піка, Дар’я Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-30T07:08:33Z
dc.date.available 2021-12-30T07:08:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5626
dc.description Піка Д. С. Формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 10 рисунків. Перелік посилань включає 84 джерела, з них 7 – іноземною мовою. Об’єкт дослідження: процес формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови. Предмет дослідження: особливості формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі професійної підготовки. Мета дослідження: розробити методику формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови й експериментально перевірити її ефективність. У роботі розглянуто міжкультурну компетентність як основний фактор розвитку професіоналізму майбутнього вчителя іноземної мови; охарактеризовано поняття міжкультурної компетенції та компетентності, їх особливості та структурні компоненти; визначено технологію формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови; проведено експериментальну роботу з формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови. Практична значущість результатів дослідження полягає в розробленні та впровадженні методики формування міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 2 tables, 10 figures. The list of references includes 84 sources, 7 of them in foreign language. Object of research: the process of formation of intercultural competence of future foreign language teachers. Subject of research: features of formation of intercultural competence of future foreign language teachers in the process of professional training. The purpose of the research: to develop a method of forming intercultural competence of future foreign language teachers and to experimentally test its effectiveness. The paper considers intercultural competence as the main factor in the development of professionalism of the future foreign language teacher; the concepts of intercultural competence and competence, their features and structural components are characterized; the technology of formation of intercultural competence of future foreign language teachers is determined; experimental work on the formation of intercultural competence of future foreign language teachers was carried out. The practical significance of the research results lies in the development and implementation of methods for the formation of intercultural competence of future foreign language teachers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject культура uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject професійна компетентність вчителя uk
dc.subject міжкультурна компетентність uk
dc.subject міжкультурна комунікація uk
dc.subject діалог uk
dc.subject дискусія uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject телекомунікаційний проект uk
dc.subject culture uk
dc.subject competence uk
dc.subject professional competence of the teacher uk
dc.subject intercultural competence uk
dc.subject intercultural communication uk
dc.subject dialogue uk
dc.subject discussion uk
dc.subject motivation uk
dc.subject telecommunication project uk
dc.title Формування міжкультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics