dc.contributor.author |
Новожилова, Анастасія Денисівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-30T09:15:29Z |
|
dc.date.available |
2021-12-30T09:15:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5644 |
|
dc.description |
Новожилова А. Д. Особливості навчання іншомовному говорінню молодших школярів в умовах дистанційної освіти (на матеріалі навчання англійської мови) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 55 с. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 55 pages of printed text, contains 2 applications. The list of references includes 104 sources. The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as
peculiarities of teaching speaking foreign language of junior schoolchildren during
distance education (based on the material of English language).
The object of the work can be defined as teaching speaking to primary school
students.
The main aim of the paper consists in revealing the peculiarities of approaches
to teaching elementary school students’ dialogic speech. It determined the
accomplishment of such objectives as:
– analysis of different approaches and the main stages of learning dialogical
speaking and psychophysiological features of primary school students;
– description of the main resources for the implementation of distance learning
with primary school students.
The definition of a “distance learning” and detailed analysis of the typical
educational programs and the latest educational and interactive platforms are offered
in the work. This research demonstrating the recommendations for methodological
content of distance lessons for primary school students in accordance with the
content lines, communicative situations and the purpose of the lesson.
The scientific novelty of the presented research is in the attempt to study the
peculiarities of the structure of distance learning and the principles of realization of
the purpose of language learning in a new environment. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту, містить 2 додатки. Перелік посилань включає 104 джерела. Об’єкт дослідження: процес навчання говорінню учнів молодших класів.
Мета роботи: розкриття особливостей підходів до навчання учнів
початкової школи діалогічному мовленню.
Теоретико-методологічні засади: Типова освітня програма, розроблена
під керівництвом О. Я. Савченко, і Типова освітня програма, розроблена під
керівництвом Р. Б. Шияна, а також підручники з іноземної мови для учнів
початкової школи, рекомендовані МОН України.
Отримані результати: у ході дослідження були детально проаналізовані
типові освітні програми та новітні освітні та інтерактивні платформи. Таким
чином ми отримали можливість продемонструвати рекомендації щодо
методичного наповнення дистанційних уроків для учнів початкової школи
відповідно до змістових ліній, комунікативний ситуацій та мети уроку.
Дослідження дає можливість констатувати, що незважаючи на виклики,
що постають перед учасниками освітньої діяльності під час вимушеного
переходу на дистанційну форму навчання, досягнути поставленої мети
навчання можливо. Було встановлено основні параметри проведення такого
типу занять: наочність навчального матеріалу та підтримання принципу
комунікативності, який реалізується за умови підтримки синхронного,
стабільного відео- та аудіо- зв’язку. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk |
dc.subject |
он-лайн заняття |
uk |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk |
dc.subject |
діалогічне мовлення |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
НУШ |
uk |
dc.subject |
distance education |
uk |
dc.subject |
online classes |
uk |
dc.subject |
communication technologies |
uk |
dc.subject |
dialogical speech |
uk |
dc.subject |
primary school |
uk |
dc.subject |
NUS |
uk |
dc.title |
Особливості навчання іншомовному говорінню молодших школярів в умовах дистанційної освіти (на матеріалі навчання англійської мови) |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |