Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування педагогічної самоорганізації майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смірнова, Катерина Іванівна
dc.date.accessioned 2021-12-30T11:50:59Z
dc.date.available 2021-12-30T11:50:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5664
dc.description Смірнова К. І. Формування педагогічної самоорганізації майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 101 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 101 сторінці друкованого тексту, містить 2 таблиці, 6 рисунків. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: самоорганізація як складова формування особистості. Предмет дослідження: процес формування педагогічної самоорганізації майбутніх учителів. Мета дослідження: розробити та експериментально перевірити методику формування педагогічної самоорганізації майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки. У роботі проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «самоорганізація»; розглянуто педагогічну саморганізацію в контексті удосконалення педагогічної освіти; розкрито сутність та структуру педагогічної самоорганізації студентів закладу вищої освіти; розглянуто особливості формування педагогічної самоорганізації студентів закладу вищої освіти; експериментально досліджено процес формування педагогічної самоорганізації майбутніх учителів. Практична значущість дослідження полягає в: розробці та реалізації методики діагностики рівнів педагогічної самоорганізації у студентів педагогічних закладів вищої освіти; розробці та впровадженні курсу «Педагогічна самоорганізація та її роль у становленні майбутнього вчителя». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 101 pages of printed text, contains 2 tables, 6 figures. The list of references includes 84 sources. Object of research: self-organization as a component of personality formation. Subject of research: the process of formation of pedagogical self-organization of future teachers. The purpose of the study: to develop and experimentally test the method of forming pedagogical self-organization of future teachers in the process of professional training. The paper analyzes scientific approaches to the definition of "self-organization"; pedagogical self-organization in the context of improvement of pedagogical education is considered; the essence and structure of pedagogical self-organization of students of higher education institution are revealed; features of formation of pedagogical self-organization of students of higher education institution are considered; the process of formation of pedagogical self - organization of future teachers is experimentally investigated. The practical significance of the study is: development and implementation of methods for diagnosing the levels of pedagogical self-organization in students of pedagogical institutions of higher education; development and implementation of the course "Pedagogical self-organization and its role in the formation of the future teacher". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject самоорганізація uk
dc.subject системний підхід uk
dc.subject синергетика uk
dc.subject самоуправління uk
dc.subject саморегуляція uk
dc.subject педагогічна самоорганізація uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject підготовка фахівця uk
dc.subject self-organization uk
dc.subject system approach uk
dc.subject synergetics uk
dc.subject self-government uk
dc.subject self-regulation uk
dc.subject pedagogical self-organization uk
dc.subject educational process uk
dc.subject specialist training uk
dc.title Формування педагогічної самоорганізації майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу