dc.contributor.author |
Латишева, Альбіна Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-05T07:58:29Z |
|
dc.date.available |
2022-01-05T07:58:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5727 |
|
dc.description |
Латишева А. П. Психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 61 джерело. Об’єкт дослідження: процес адаптації дітей з порушенням зору до навчання. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі. У роботі обґрунтувано умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі; розроблено та впроваджено в освітній процес спеціальної школи програми адаптації дітей з порушенням зору до навчання; перевірено ефективність впровадженої програми. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 74 pages of printed text. The list of links includes 61 sources. Object of research: the process of adaptation of visually impaired children to learning. Subject of research: psychological and pedagogical conditions of adaptation of children with visual impairment to study in a special school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the psychological and pedagogical conditions of adaptation of children with visual impairment to study in a special school. The conditions of adaptation of visually impaired children to study in a special school are substantiated in the work; developed and implemented in the educational process of a special school program for the adaptation of children with visual impairments to study; the effectiveness of the implemented program was tested. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
адаптація |
uk |
dc.subject |
молодші школярі |
uk |
dc.subject |
порушення зору |
uk |
dc.subject |
спеціальна школа |
uk |
dc.subject |
adaptation |
uk |
dc.subject |
junior schoolchildren |
uk |
dc.subject |
visual disorders |
uk |
dc.subject |
special school |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічні умови адаптації дітей з порушенням зору до навчання у спеціальній школі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |