Інституційний репозитарій ЗНУ

Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунття якісної PR-діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богуславська, Ольга Георгіївна
dc.contributor.author Богуславская, Ольга Георгиевна
dc.contributor.author Boguslavskaya, Olga
dc.date.accessioned 2018-03-29T10:03:12Z
dc.date.available 2018-03-29T10:03:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Богуславська, О. Г. Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунття якісної PR-діяльності / О. Г. Богуславська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 45 - 54 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/572
dc.description.abstract UA : Паблік Рілейшнз (PR) - це діяльність, що здійснюється на протязі значного проміжку часу, за конкретним планом для забезпечення гармонійної взаємодії між організацією (особою) і її громадськістю з метою формування (посилення) "ситуації успіху". Основою і сутнісним змістом PR-діяльності є комунікація. Комунікація як сфера наукового знання має тривалу історію і постійну актуальність. Про це свідчить, наприклад, той факт, що термін "комунікація" - має значну кількість визначень, які трансформовані від лат. "сommunicatio" - повідомлення, передача і від "communicare" - робити загальним, розмовляти, пов'язувати, повідомляти, передавати. В цілому, комунікація - це соціально обумовлений процес передачі і сприйняття інформації в умовах міжособистісного і масового спілкування за допомогою різних каналів комунікації та різних комунікативних засобів. На практичному ж рівні, комунікація - це обмін інформацією між двома або більшособами, з обов'язковою наявністю зворотного зв'язку. uk
dc.description.abstract RU : Паблик Рилейшнз (PR) - это планомерная, постоянно осуществляемая деятельность по обеспечению гармоничного взаимодействия между организацией (личностью) и её общественностью с целью формирования (усиления) ситуации спеха. Основой и сущностным содержанием PR-процессов является коммуникация. Коммуникация как сфера научного знания имеет длительную историю и всё возрастающую актуальность, и об этом говорит, к примеру, тот факт, что у термина "коммуникация"– огромное число определений, которые берут своё начало из от лат. "communicatio" - сообщение, передача и от "communicare" - делать общим, беседовать, связывать, сообщать, передавать. В целом, коммуникация - это социально обусловленный процесс передачи и восприятия информации в условиях межличностного и массового общения по различным каналам с помощью разных коммуникативных средств. На практическом же уровне, коммуникация - это обмен информацией между двумя или более людьми, с обязательным наличием обратной связи. uk
dc.description.abstract EN : Public Relations (PR) is an activity that is carried out over a significant period of time, on a specific plan to ensure harmonious interaction between the Organization (entity) and its relations with the aim of forming (gain) "situation success." The basis and substance content of PR-activity is communication. Communication as a field of scientific knowledge has a long history of and ongoing relevance. This is evidenced, for example, the fact that the term "communication"-has a number of definitions that transformed from Latin. "sommunicatio"-message transfer to and from "communicare"-make a general, speak, associate, notify, transmit. In General, communication is socially conditioned by the process of transmission and perception of information in terms of interpersonal and mass communication through various communication channels and various communication tools. At the practical levels, communication is the exchange of information between the two or bìl′šosobami, with the obligatory presence of a feedback. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject Паблік Рілейшнз (PR) uk
dc.subject функції комунікації uk
dc.subject класифікація комунікацій uk
dc.subject комунікативна модель uk
dc.subject канали (засоби) комунікації uk
dc.subject об'єктивні бар'єри комунікації uk
dc.subject суб'єктивні бар'єри комунікації uk
dc.subject зворотний зв'язок uk
dc.subject паблик рилейшнз (PR) uk
dc.subject функции коммуникации uk
dc.subject классификация коммуникаций uk
dc.subject коммуникативная модель uk
dc.subject каналы (способы) коммуникации uk
dc.subject объективные барьеры коммуникации uk
dc.subject ссубъективные барьеры коммуникации uk
dc.subject обратная связь uk
dc.subject public Relations (PR) uk
dc.subject functions of communication uk
dc.subject classification of communications uk
dc.subject communicative model of the channels (Tools) uk
dc.subject objective barriers of communication uk
dc.subject subjective barriers of communication uk
dc.subject feedback uk
dc.title Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунття якісної PR-діяльності uk
dc.title.alternative Эффективная межличностная коммуникация как основа результативной PR-деятельности uk
dc.title.alternative Effective interpersonal communication as the basis of effective PR-activities uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу