UA : Кваліфікаційна робота: 156 сторінки, 11 рисунків, 8 таблиць, 45 джерел.
Об’єкт дослідження: корпоративна культура як елемент стратегічного
управління.
Предмет дослідження: процес формування та розвитку корпоративної
культури.
Мета роботи: обґрунтування теоретичних положень і розробка
практичних рекомендацій з формування корпоративної культури серед
учасників освітнього процесу КЗ «ЗОЦНТТУМ «Грані» ЗОР.
Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких завдань:
⎯ вивчити теоретичні основи формування корпоративної культури;
⎯ надати оцінку стану та тенденцій розвитку корпоративної культури КЗ
«ЗОЦНТТУМ «Грані» ЗОР;
⎯ визначити вплив корпоративної культури на ефективність стратегічного
управління закладом освіти;
⎯ визначити шляхи покращення корпоративної культури сучасного закладу
позашкільної освіти.
Методи дослідження: емпіричний метод спостереження, метод
термінологічного аналізу, системний, структурно-функціональний,
прогнозування та аналізу, а також описовий.
Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що
формування корпоративної культури в установі є одним із важливих завдань
сучасного менеджменту. А ефективність управління будь-якою сферою
суспільної діяльності означає пошук оптимального варіанту для досягнення
суспільно корисної мети. Економічний вибір залежить, в першу чергу, від
використання людського фактору, що включає в себе такі напрями, як
визначення місії організації та базових цінностей, формування корпоративної
ідентичності, створення корпоративної символіки та корпоративного стилю,
5
розроблення стандартів поведінки співробітників і їх затвердження у формі
корпоративного кодексу.
Під час написання роботи було проведено ґрунтовний аналіз
формування корпоративної культури, проаналізовано показники, що
описують особливості корпоративної культури КЗ «ЗОЦНТТУМ «Грані» ЗОР
та визначено показники її вдосконалення. На основі аналізу результатів
дослідження іміджу закладу було доведено, що корпоративна культура є
елементом його формування. Було визначено, що для покращення
корпоративної культури в закладі освіти потрібно підвищити ефективність
стратегічного управління та надалі поширювати позитивний імідж закладу
позашкільної освіти.
Отримані в кваліфікаційній роботі спеціаліста результати можуть бути
використані керівництвом КЗ «ЗОЦНТТУМ «Грані» ЗОР в практичній
діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності закладу освіти.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 142 pages, 10 figures, 9 tables, 52 sources.
Object of research: corporate culture as an element of strategic management.
Subject of research: the process of formation and development of corporate
culture.
Purpose: substantiation of theoretical provisions and development of practical
recommendations for the formation of corporate culture among the participants of
the educational process of PI «ZRCSTCSY «Grani» ZRC.
Realization of purpose are provides performance of the following tasks:
⎯ to study the theoretical foundations of corporate culture formation;
⎯ to give an estimate of the state and trends in the development of
corporate culture of PI «ZRCSTCSY «Grani» ZRC;
⎯ to determine the influence of corporate culture into effectiveness of
strategic management of educational institutions;
⎯ to determine ways of improving the corporate culture of a modern outof-school education institution.
Research methods: empirical method of observation, method of
terminological analysis, systemic, structural-functional, forecasting and analysis, as
well as descriptive.
The relevance of the theme of this qualification work is that the formation of
corporate culture in the institution is one of the important tasks of modern
management. And the effectiveness of management of any sphere of social activity
means finding the best version to achieve a socially useful purpose. Economic choice
depends firstly on the use of the human factor, which includes such areas as defining
the mission of the organization and base values, forming the corporate identity,
creating corporate symbols and corporate style, developing standards of employee
behavior and their approval in the form of corporate code .
During the writing of the work, a thorough analysis of the formation of
corporate culture was conducted, indicators describing the features of corporate
7
culture of PI «ZRCSTCSY «Grani» ZRC were analyzed and indicators of its
improvement were determined. It was determined that in order to improve the
corporate culture in an educational institution, it is necessary to increase the
efficiency of strategic management.
The results obtained in the qualification work of the specialist can be used by
the management of PI «ZRCSTCSY «Grani» ZRC in practice and will contribute to
the improvement of the educational institution.