Інституційний репозитарій ЗНУ

Сучасні тенденції просування інтегрованими засобами ТМ «Вина Запоріжжя» на регіональному ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булавіна, Вероніка Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-05T11:19:29Z
dc.date.available 2022-01-05T11:19:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5760
dc.description Булавіна В. О. Сучасні тенденції просування інтегрованими засобами ТМ «Вина Запоріжжя» на регіональному ринку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Сучасні тенденції просування інтегрованими засобами ТМ «Вина Запоріжжя» на регіональному ринку» складається з двох розділів із шістьма підрозділами, висновків, списку використаних джерел, додатків, основний текст – 72 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єкт дослідження – рекламна та PR-діяльність, здійснювана ТМ «Вина Запоріжжя». Предмет дослідження специфіка розвитку бренду «Вина Запоріжжя» засобами реклами та PR на регіональному ринку, Мета дослідження – комплексне дослідження методів та засобів просування бренду «Вина Запоріжжя» за допомогою інтегрованих технологій. Відповідно до мети дослідження були поставлені такі завдання: − опрацювати теоретико-методологічні джерела з досліджень інтегрованих засобів; − розглянути теоретичне підґрунтя просування бренду інтегрованими засобами; − дослідити сучасний стан та перспективи розвитку торговельної марки «Вина Запоріжжя»; − проаналізувати сучасні тенденції просування ТМ «Вина Запоріжжя» інтегрованими засобами, а саме реклами та піар. У роботі використано методи дослідження, що ґрунтуються на органічному поєднанні загальнонаукових і практичних їх видів, зокрема таких: аналізу, синтезу, систематизації (теоретичний розділ), моніторинг, порівняльний, опису (практичний розділ). Методологічну основу дослідження складають праці вчених, які досліджували напрямки просування бренду в українській та зарубіжній науковій думці, а саме: Дж. Бернета, М. Ботушана, Н. Васильціва, Ф. Джефкінса, С. Ілляшенка, Н. Костюка, І. Литовченка, О. Наумової, М. Окландера та інших. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у роботі детально і ґрунтовно проаналізовано сучасні тенденції просування ТМ «Вина Запоріжжя» інтегрованими засобами. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дипломного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, а також при розробці власних проєктів з даної та суміжної тем. uk
dc.description.abstract EN : Bulavina V.O. Modern Tendencies o f Promotion by Integrated Means of TM «Wines of Zaporozhye» on the Regional Market. 72 p. Master's thesis "Modern Tendencies o f Promotion by Integrated Means of TM «Wines of Zaporozhye» on the Regional Market" consists of two sections with six sections, conclusions, a list of sources used, an appendix, the main text - a page. Sources have been processed for the thesis. The object of research – modern methods of promotion by means of advertising and PR TM "Wines of Zaporozhye". The subject of research – features of promotion of the brand "Wines of Zaporozhye" in the regional market, methods and means of brand development. The purpose of the study is a comprehensive study of methods and means of brand promotion using integrated tools. In accordance with the purpose of the study, the following tasks were set: - to study theoretical and methodological sources of integrated tools; - to consider the theoretical basis of promotion by means of advertising and PR; - to consider the current state and prospects of development of the trademark TM "Wines of Zaporozhye"; - to analyze TM "Wines of Zaporozhye" at the expense of means of advertising and public relations. The paper uses general scientific research methods based on an organic combination of general scientific and practical types, in particular: analysis, synthesis, systematization (theoretical section), monitoring, comparative, description (practical section). The methodological basis of the study are the works of scientists who have studied the directions of brand promotion in Ukrainian and foreign scientific thought, namely: O. Naumova, M. Oklander, I. Litovchenko, M. Botushan, S. Ilyashenko, N. Vasyltsiv, N. Kostyuk, J. Burnett, F. Jeffkins and others. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject бренд uk
dc.subject просування бренду uk
dc.subject торговельна марка uk
dc.subject сучасні інтегровані засоби uk
dc.subject зовнішня реклама uk
dc.subject внутрішня реклама uk
dc.subject контекстна реклама uk
dc.subject регіональний ринок uk
dc.subject Вина Запоріжжя uk
dc.subject тенденції просування інтегрованими засобами uk
dc.subject brand uk
dc.subject brand promotion uk
dc.subject trademark uk
dc.subject modern integrated tools uk
dc.subject outdoor advertising uk
dc.subject indoor advertising uk
dc.subject contextual advertising uk
dc.subject regional market uk
dc.subject Wines of Zaporozhye uk
dc.subject trends in the promotion of integrated means uk
dc.title Сучасні тенденції просування інтегрованими засобами ТМ «Вина Запоріжжя» на регіональному ринку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу