Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламне просування брендів спортивного одягу в соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глущенко, Валерія Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-01-05T11:22:21Z
dc.date.available 2022-01-05T11:22:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5761
dc.description Глущенко В. В. Рекламне просування брендів спортивного одягу в соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 73 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Рекламне просування брендів спортивного одягу в соціальних мережах» – основний текст – 73 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 72 джерела. Об’єктом дослідження є бренди спортивного одягу в соціальних мережах «Instagram» та «Facebook». Предметом дослідження є засоби, елементи та форми рекламного просування брендів спортивного одягу «Adidas», «Nike» та «Puma». Мета роботи: синтезувати наукові судження щодо специфіки рекламного просування, виокремити провідні елементи, засоби та форми просування спортивних брендів, простежити специфіку рекламного просування брендів спортивного одягу в соціальних мережах, дослідити особливості просування брендів спортивного одягу в інтернет-просторі. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: • синтезувати наукові суджень щодо специфіки просування; • охарактеризувати теоретичні розробки щодо особливостей рекламного просування брендів спортивного одягу; • проаналізувати засоби та елементи просування брендів спортивного одягу в соціальних мережах; • дослідити специфіку просування спортивних брендів в інтернет-просторі. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають наукові розвідки з брендингу Д. Аакера, Л. Вінсента, Ф. Котлера, Л. Мельничук. Специфіку, засоби та методи просування окреслили Б. Будажанова, Л. Ворона, І. Гараніна, Л. Духновська, Т. Компанієць, В. Музикант, В. Ониськів, Н. Санакоєва, І. Прохоренкова. У процесі дослідження застосовувалася такі методи: аналітично-описовий, порівняльно-типологічний методи дослідження при вивченні сучасного рекламного просування. Для вивчення засобів, форм та елементів рекламного просування спортивних брендів застосовано системний та структурний підходи. Наукова новизна дослідження полягає у здійсненні аналізу засобів, форм та елементів рекламного просування брендів спортивного одягу, з’ясуванні особливостей просування брендів спортивного одягу «Adidas», «Nike» та «Puma», простеження ефективності та результативності просування спортивного бренду «Adidas» в соціальних мережах. Практичне значення отриманих результатів: матеріали магістерського дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання лекцій, практичних занять, спецкурсів, пов’язаних з рекламою, спортивною сферою, при написанні курсових, творчих та магістерських робіт студентів. Структура та обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел, що містить 72 позиції. uk
dc.description.abstract EN : Hlushchenko V.V «Advertising promotion of sportswear brands on social networks». Zaporizhzhya, 2021. 73 р The goal work is to study the peculiarities of page promotion in social networks. Aims: 1. Elaborate theoretical and methodological sources on the research topic. 2. Consider the theoretical basis for the development of promotion. 3. Analyze the difference between a brand and a TM. 4. Analyze the history of brands. 5. Analyze how to promote the Adidas brand. 6. Conduct and analyze surveys among people aged 18-30 years of their attitude to the brand. Methodology: promotion of the Adidas brand, the following methods were used: analysis, descriptive method, method of classification and generalization, survey. The result of the study: social networks are well suited to promote not only companies but also global brands. Thanks to social networks, companies remind themselves and improve their reputation. Also, online advertising is a process of communication in an interactive environment that affects the mass or individual consciousness of consumers, causes changes in consumer behavior and encourages the purchase of products, services or ideas by potential and existing buyers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject просування uk
dc.subject торгова марка uk
dc.subject бренд uk
dc.subject SMM uk
dc.subject таргетована реклама uk
dc.subject promotion uk
dc.subject trademark uk
dc.subject brand uk
dc.subject SMM uk
dc.subject targeted advertising uk
dc.title Рекламне просування брендів спортивного одягу в соціальних мережах uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу