UA : Магістерська робота «Рекламне просування суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 86 сторінок. Список використаної літератури містить 54 найменування, викладених на
5 сторінках.
Об'єкт дослідження: просування рекреаційних закладів.
Предмет дослідження: Рекламне просування суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя: національний заповідник «Хортиця», туристичний комплекс «Скіфський стан», кінний театр «Козацька залога».
Мета дослідження: дослідити шляхи рекламного просування таких суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя, як: національний заповідник «Хортиця», туристичний комплекс «Скіфський стан», кінний театр «Козацька залога».
Методи дослідження: теоретичні: аналіз наукової літератури, узагальнення, класифікації, синтез, порівняльний метод, індукція, дедукція.
Для досягнення цієї мети необхідно вирішити завдання, що послідовно розкривають тему дипломної роботи та позначають структуру роботи:
1) дослідити суб’єкти рекреативної сфери як об'єкт просування;
2) дати характеристику та оцінку ефективності рекламних засобів для просування суб’єктів рекреативної сфери;
3) вивчити рекламні засоби просуванні суб’єктів рекреативної сфери та оцінити їх ефективність;
4) дослідити історію реклами суб’єктів рекреативної сфери;
5) дослідити шляхи рекламного просування таких суб’єктів рекреативної сфери м. Запоріжжя, як: національний заповідник «Хортиця», туристичний комплекс «Скіфський стан», кінний театр «Козацька залога».
6) розробити рекламну кампанію суб’єктів рекреативної сфери.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають наукові праці дослідників, які розглядали специфіку просування рекреаційних закладів, насамперед таких авторів, як: І. Юхимчук, Г.А. Васильєв,
Д.А. Забегалін, Г. Б. Мунін, В. Ф. Кифяк, Ю. Б. Миронов та ін..
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що:
- на поточний день соціально значущою проблемою є мала освіченість населення про наявність рекреаційних комплексів у просторі міста;
- робота підтвердить факт, що одним із основних завдань сучасних рекреаційних суб’єктів залишається прилучення до нього нових відвідувачів.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності телевізійників, продюсерів, медіапсихологів, рекламістив, піарників. Ця робота може стати у нагоді громадським організаціям або туристичним центрам, які опікуються розвитком міста та туристиних напрямків.
EN : Los G.G. Advertising Promotion of the Subjects of the Recreational Sphere of Zaporizhia-City, 2021, 86 p.
At present, a socially significant problem is the low level of education of the population about the availability of recreational complexes in the city. This work will confirm the fact that one of the main tasks of modern recreational entities is to attract new visitors.
The purpose of the research is to investigate the ways of advertising promotion of such subjects of the recreational sphere of Zaporizhia as: Khortytsia National Reserve, Scythian Estate Tourist Complex, Cossack Pledge Equestrian Theater.
To achieve this goal, the following research methods were used: analysis of scientific literature, generalization, classification, synthesis, comparative method, induction, deduction.
As a result, of the study it confirms the ineffectiveness of advertising promotion of recreational entities in the city of Zaporizhia.