dc.description.abstract |
UA : Тема роботи – «Просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR».
Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи 123 сторінки. Список використаної літератури містить 124 найменування на 10 сторінках.
Об’єктом дослідження магістерської роботи є рекламні та PR-засоби просування екологічних організацій і фондів України.
Предметом дослідження магістерської роботи є особливості використання рекламних та PR-засобів просування екологічних організацій і фондів України таких, як «Грінпіс», Всесвітній фонд природи (WWF-Україна), Всеукраїнська громадська організація «Жива планета», екологічна організація «ЕкоКлуб «Зелена Хвиля»», громадська організація екологічного спрямування «Зелений фронт».
Мета роботи полягає у визначенні шляхів просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR.
Реалізація мети передбачає виконання наступних завдань:
1. Опрацювати теоретико-методологічні джерела з теми дослідження.
2. Розглянути теоретичне підґрунтя розвитку реклами та PR як сучасних засобів позиціонування в екологічній сфері.
3. Проаналізувати комунікаційну систему екологічних організацій та фондів.
4. Дослідити особливості використання «зеленого» PR та реклами в концепції екологічного маркетингу.
5. Визначити шляхи розвитку екологічного PR та реклами в контексті становлення екологічного маркетингу в Україні.
6. Виявити перспективи розвитку екологічного PR та реклами силами екологічних організацій і фондів України у контектсі формування соціальної відповідальності бізнесу.
Методологічну та теоретичну основу дослідження становлять праці науковців, які досліджували питання тематики сучасного екологічного PR, а саме: С. Адамс, С. Блек, Г. Емерсона, Е. Дюркгейма, Т. Тейлора,
А. Файоля, Г. Форда, Е. Мейо, В. Музиканта, Г. Тульчинського,
М. Шишкіної, Е. Капітонова, Г. Почепцова, А. Трунова, Ю. Шерковина,
О. Каліберди, О. Карпухіна, Е. Кондратьєва, Е. Макаревича, Ф. Шаркова,
О. Конт.
Методи дослідження. Для з’ясування шляхів просування екологічних організацій і фондів України засобами реклами та PR було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення.
Новизна роботи полягає у тому, що:
– вперше узагальнено наукові знання щодо новітніх тенденцій використання реклами та PR як сучасних засобів позиціонування;
– конкретизовано знання про специфіку використання сучасного екологічного PR та реклами в контексті просування екологічних фондів і організацій України;
– набуло подальшого розвитку вивчення перспектив розвитку екологічного PR та реклами силами екологічних організацій і фондів України.
Практичне значення результатів: результати дослідження можуть бути використані у практичній діяльності редакціями видань, які висвітлюють екологічні проблеми; під час викладання курсів на факультетах журналістики.
Теоретичне значення результатів: матеріали дослідження можуть бути використані в наукових працях з рекламознавства та теорії і практики зв’язків із громадськістю, що розглядають екологічну проблематику в масмедіа. Також дослідження буде в нагоді студентам освітніх програм з журналістики, комунікації, реклами та зв’язків із громадськістю при написанні курсових і творчих або дипломних кваліфікаційних робіт. |
uk |