Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Переверзєва, Юлія Григорівна
dc.date.accessioned 2022-01-05T12:13:53Z
dc.date.available 2022-01-05T12:13:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5777
dc.description Переверзєва Ю. Г. Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. М. Пирогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі» –основний текст – 75 сторінок. Для виконання магістерської роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом дослідження є реклама, журналістські матеріали та інтернет-ЗМІ на спортивну тематику. Предметом дослідження є специфіка, різновиди та засоби рекламних стратегій та просування спортивної тематики в українському інформаційному просторі. Мета роботи: синтезувати наукові судження щодо рекламних стратегій, виокремити їх провідні складові, різновиди та цілі, простежити специфіку рекламних заходів в спорті, дослідити особливості просування спортивної тематики в інтернет-просторі. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: - синтезування наукових суджень щодо рекламних стратегій; - охарактеризувати теоретичні розробки щодо особливостей просування в інтернет-просторі; - проаналізувати структуру, складові та функції рекламних стратегій в спорті; - дослідити специфіку просування спортивної тематики в українських мас-медіа. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають наукові розвідки з реклами Ю.С. Бернадской, В.В. Галкина, Е.Л. Головлевой, Ю. Миронова А. Мудрова, Е. Ромата, Н. Д Санакоєвої, Ю. А. Сулягина, В.Ученової. Специфіку, структуру та функції рекламних стратегій окреслили: В.И Веселов, А. Денисенко, А.П. Дурович, Р.Н. Левешко, Т. Лук’янець, Л. М’яснянкіна, В.Л. Музыкант. Найгрунтовніші судження щодо рекламних процесів в спорті містяться в працях Л. Бакуменко, В. Восканяна, В. Галкина, С. Гуськова, І. Дубчак, А. Зильберта, Ж. Кудрявцевої. У процесі дослідження застосовувалася такі методи: аналітично-описовий, порівняльно-типологічний методи дослідження при вивченні сучасних рекламних стратегій. Для вивчення особливостей структури, різновидів, функцій та етапів рекламних заходів у сфері спорту застосовано системний та структурний підходи. Наукова новизна дослідження полягає у здійсненні аналізу рекламних стратегій у сфері спорту, дослідження складових, провідних засобів та структури просування в спортивних інтернет-ЗМІ, простеження функціональної, інформаційної та комерційної спрямованості рекламних стратегій в українській спортивній сфері. Практичне значення отриманих результатів: матеріали магістерського дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання лекцій, практичних занять, спецкурсів, пов’язаних з рекламою, спортивною сферою, при написанні курсових, творчих та магістерських робіт студентів. Структура та обсяг роботи. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів із підрозділами, висновків, списку використаних джерел, що містить 73 позиції. uk
dc.description.abstract EN : Pereverzeva Y. H. Advertising strategies and tactics of sports promotion in the modern information space. Zaporizhzhia. 2021, 75 р. The relevance of the research topic is marked by increased interest in organizing and conducting successful promotional events. The Ukrainian sports sphere is an integral part of the development of society. In the modern world there is a tendency to intensify attention to active recreation, training, sportswear, attending sports competitions. Sport provides an opportunity to implement a variety of advertising tools, combining informational and commercial aspects. The object of the research is advertising events in the Ukrainian sports sphere. The subject of the research is the specifics, types, goals and functionality of advertising events in the Ukrainian sports sphere. Purpose: to synthesize scientific judgments about advertising campaigns, to identify their leading components, varieties and goals, to trace the specifics of advertising activities in sports, to explore the components, tools and structure of sports advertising, to analyze its varieties as part of advertising activities, to trace functional, informational and commercial orientation of advertising events in the Ukrainian sports sphere. The following methods were used in the research process: analytical-descriptive, comparative-typological research methods in the study of modern advertising activities. Systematic and structural approaches are used to study the features of the structure, types, functions and stages of advertising activities in the field of sports. The scientific novelty of the study is the analysis of advertising activities as part of the advertising campaign, the study of components, leading tools and structure of sports advertising, tracking the functional, informational and commercial orientation of advertising activities in the Ukrainian sports field. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламна кампанія uk
dc.subject рекламна подія uk
dc.subject рекламне повідомлення uk
dc.subject спорт uk
dc.subject спортивна індустрія uk
dc.subject спортивна сфера uk
dc.subject спортивна реклама uk
dc.subject зображення uk
dc.subject інформація uk
dc.subject комерційне повідомлення uk
dc.subject ЗМІ uk
dc.subject символ uk
dc.subject advertising campaign uk
dc.subject advertising event uk
dc.subject advertising message uk
dc.subject sports uk
dc.subject sports industry uk
dc.subject sports sphere uk
dc.subject sports advertising uk
dc.subject image uk
dc.subject information uk
dc.subject commercial message uk
dc.subject mass media uk
dc.subject symbol uk
dc.title Рекламні стратегії та тактика просування спортивної тематики в сучасному інформаційному просторі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу