dc.contributor.author |
Северин-Мрачковська, Людмила Васильевна |
|
dc.contributor.author |
Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна |
|
dc.contributor.author |
Severin-Mrachkovska, Liudmyla |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-03T07:21:04Z |
|
dc.date.available |
2018-04-03T07:21:04Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Северин-Мрачковська, Л. В. Консьюмеризм: морально-етичний вимір / Л. В. Северин-Мрачковська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 101 - 111 |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/578 |
|
dc.description.abstract |
UA : У статті аналізується морально-етичний аспект консьюмеризму як суспільного
явища. Розглядаються різні підходи до трактування поняття консьюмеризму, становлення
концепції консьюмеризму. Робиться висновок про суперечливе трактування сутності
консьюмеризму як феномену духовно-економічного життя сучасної людини. |
uk |
dc.description.abstract |
RU : В статье анализируется морально-этический аспект консьюмеризма як
общественного явления. Рассматриваются различные подходы к трактованию понятия
консьюмеризма, становление концепции консьюмеризма. Делается вывод о противоречивой
трактовке сущности консьюмеризма как феномена духовно-экономической жизни
современного человека. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The article examines the moral and ethical dimension of consumerism as a social
phenomenon. There are considered different approaches to the interpretation of
the consumerism conceptand to its formation. There is a conclusion about a controversial
interpretation of consumerismessence as a phenomenon of spiritual and economic life of modern
man. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ЗДІА |
uk |
dc.subject |
консьюмеризм |
uk |
dc.subject |
людина |
uk |
dc.subject |
споживання |
uk |
dc.subject |
духовні потреби |
uk |
dc.subject |
життєві цінності |
uk |
dc.subject |
духовно-економічне буття людини |
uk |
dc.subject |
человек |
uk |
dc.subject |
потребление |
uk |
dc.subject |
духовные потребности |
uk |
dc.subject |
жизненные ценности |
uk |
dc.subject |
духовно-экономическое бытие человека. |
uk |
dc.subject |
consumerism |
uk |
dc.subject |
human |
uk |
dc.subject |
consumption |
uk |
dc.subject |
spiritual needs |
uk |
dc.subject |
life values |
uk |
dc.subject |
spiritual and economic life of the person |
uk |
dc.title |
Консьюмеризм: морально-етичний вимір |
uk |
dc.title.alternative |
Консьюмеризм: морально-этическое измерение |
uk |
dc.title.alternative |
Consumerism: moral and ethical dimension |
uk |
dc.type |
Стаття |
uk |