Інституційний репозитарій ЗНУ

Філософська культура вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Македонська, Світлана Іванівна
dc.contributor.author Македонская, Светлана Ивановна
dc.contributor.author Makedonskaia, Svetlana
dc.date.accessioned 2018-04-12T12:45:17Z
dc.date.available 2018-04-12T12:45:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Македонська, С. І. Філософська культура вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства / С. І. Македонська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 66 (2016). - C. 251 - 265 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/593
dc.description.abstract UA : В статті представлена концептуалізація філософської культури вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства. З цією метою виявлено інноваційні проблеми освіти сталого розвитку, що спрямовують і модернізують процес інноваційної освіти; досліджено критерії філософської культури вчителя як фактор сталого розвитку; розкрито сутність феномена філософської культури вчителя як фактора сталого соціального розвитку суспільства. uk
dc.description.abstract RU : В статье представлена концептуализация философской культуры учителя как фактор устойчивого социального развития общества. С этой целью выявлены инновационные проблемы образования устойчивого развития, которые направляют и модернизируют процесс инновационного образования; исследованы критерии философской культуры учителя как фактор устойчивого развития; раскрыта сущность феномена философкой культуры учителя как фактор устойчивого социального развития общества uk
dc.description.abstract EN : The sex is represented by the conceptualization of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable social development society. To this end, revealed the innovative problem of education of sustainable development focus and modernizing the process of innovation education; examined the criteria of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable development; essence of the phenomenon of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable social development. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject філософська культура вчителя uk
dc.subject сталий розвиток uk
dc.subject інноваційні проблеми освіти uk
dc.subject концепція сталого розвитку uk
dc.subject ноосферна освіта uk
dc.subject философская культура учителя uk
dc.subject устойчивое развитие uk
dc.subject инновационные проблемы образования uk
dc.subject концецпия устойчивого развития uk
dc.subject ноосферное образование uk
dc.subject philosophical culture teachers uk
dc.subject sustainable development uk
dc.subject innovative educational problems uk
dc.subject the concept of sustainable development uk
dc.subject noosphere education uk
dc.title Філософська культура вчителя як фактор сталого соціального розвитку суспільства uk
dc.title.alternative Философская культура учителя как фактор устойчивого социального развития uk
dc.title.alternative Philosophical culture teacher as a factor of sustainable social development society uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу