UA : В статті представлена концептуалізація філософської культури вчителя як фактор
сталого соціального розвитку суспільства. З цією метою виявлено інноваційні проблеми
освіти сталого розвитку, що спрямовують і модернізують процес інноваційної освіти;
досліджено критерії філософської культури вчителя як фактор сталого розвитку; розкрито
сутність феномена філософської культури вчителя як фактора сталого соціального
розвитку суспільства.
RU : В статье представлена концептуализация философской культуры учителя как
фактор устойчивого социального развития общества. С этой целью выявлены
инновационные проблемы образования устойчивого развития, которые направляют и
модернизируют процесс инновационного образования; исследованы критерии философской
культуры учителя как фактор устойчивого развития; раскрыта сущность феномена
философкой культуры учителя как фактор устойчивого социального развития общества
EN : The sex is represented by the conceptualization of philosophical culture of the teacher as a
factor of sustainable social development society. To this end, revealed the innovative problem of
education of sustainable development focus and modernizing the process of innovation education;
examined the criteria of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable development;
essence of the phenomenon of philosophical culture of the teacher as a factor of sustainable social
development.