ZNU Institutional Repository

Гендерний вимір соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми

Show simple item record

dc.contributor.author Волович, Анастасія Андріївна
dc.date.accessioned 2022-01-12T06:26:50Z
dc.date.available 2022-01-12T06:26:50Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5987
dc.description Волович А. А. Гендерний вимір соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник Ю. О. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 93 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета наукового дослідження: Дослідити соціально-ціннісні орієнтири співробітниць малої фірми для визначення потенційних можливостей розробки гуманістичної гендерної культури трудового колективу. Об’єкт наукового дослідження: соціально-ціннісні орієнтири співробітниць малої фірми Предмет наукового дослідження: гендерний вимір соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми. Методи наукового дослідження: статистичний, опитування, соціально-психологічний, історико-генетичний, класифікації, прогностичний. Гіпотеза дослідження: Соціально-ціннісні орієнтири співробітниць малої фірми обумовленні як сферою їх діяльності, так і гендерними стереотипами сучасного українського суспільства. Висновки: 1. Гендер – це система соціокультурних цінностей, соціальних норм та характеристики відмінності / схожості поведінки чоловіка та жінки, їх стилю життя, системи мислення. 2. У формуванні гендерної складової соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми можна виокремити два основних етапи. В межах першого воно відбувається в контексті кристалізації загальних норм професійної діяльності. В межах другого – в руслі соціальної адаптації та сприйняття норм оргкультури. 3. Гендерні стереотипи, як складова соціально-ціннісних орієнтирів мають складну структуру та впливають на повсякденну професійну діяльність співробітниць малої фірми. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to investigate the social and value orientations of female employees of a small firm to determine the potential opportunities for the development of humanistic gender culture of the workforce. Research object is social and value orientations of female employees of a small firm. Research subject is the gender dimension of social and value orientations of small firm female employees. Research methods are statistical, survey, socio-psychological, historical and genetic, classification, prognostic. Research hypothesis is that social and value orientations of female employees of a small firm are determined both by the sphere of their activity and by the gender stereotypes of modern Ukrainian society. Conclusions: 1. Gender is a system of socio-cultural values, social norms and characteristics of differences / similarities of behavior of men and women, their lifestyles, systems of thinking. 2. In the formation of the gender component of social and value orientations of female employees of a small firm can be divided into two main stages. Within the first, it occurs in the context of the crystallization of general norms of professional activity. Within the second – in line with social adaptation and perception of organizational culture. 3. Gender stereotypes as a component of social and value orientations have a complex structure and affect the daily professional activities of small firm female employees. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гендерний вимір uk
dc.subject соціально-ціннісні орієнтири uk
dc.subject співробітниці малої фірми uk
dc.subject gender dimension uk
dc.subject social-value guidelines uk
dc.subject small firm female employees uk
dc.title Гендерний вимір соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics