dc.contributor.author |
Тур, Вікторія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T07:33:28Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T07:33:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6037 |
|
dc.description |
Тур В. О. Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу формування готовності молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими освітніми потребами. Практичне значення роботи полягає у розробці педагогічної програми з підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими потребами. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 84 sources. Object of research: the process of preparing younger students to interact with peers with special educational needs. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of junior schoolchildren for interaction with peers with special educational needs. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for preparing younger students to interact with peers with special educational needs. The theoretical significance of the work lies in a comprehensive approach to the process of forming the readiness of younger students to interact with peers with special educational needs. The practical significance of the work is to develop a pedagogical program to prepare younger students to interact with peers with special needs. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
взаємодія |
uk |
dc.subject |
інклюзія |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
інклюзивна школа |
uk |
dc.subject |
interaction |
uk |
dc.subject |
inclusion |
uk |
dc.subject |
primary school |
uk |
dc.subject |
inclusive class |
uk |
dc.title |
Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |