dc.contributor.author |
Логвина, Олеся Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T10:47:23Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T10:47:23Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6063 |
|
dc.description |
Логвина О. С. Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики "Шість цеглинок" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку сенсорно - пізнавальних здібностей у дітей раннього віку. Предмет дослідження: зміст і педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики «Шість цеглинок». Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація змісту та педагогічних умов розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики «Шість цеглинок». У кваліфікаційні роботі виявлено значення методики «Шість цеглинок» для розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку; охарактеризовано критерії, показники та рівні розвиненості сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку; визначено та експериментально перевірено впливовість методики «Шість цеглинок» на розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: the process of development of sensory-cognitive abilities in young children. Subject of research: content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the development of sensory-cognitive abilities in young children by means of the method of "Six bricks". The purpose of the research: theoretical substantiation and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of development of sensory-cognitive abilities in young children by means of the method "Six bricks". The qualification work revealed the importance of the method "Six bricks" for the development of sensory-cognitive abilities in young children; criteria, indicators and levels of development of sensory-cognitive abilities in young children are characterized; the influence of the Six Bricks method on the development of sensory-cognitive abilities in young children was determined and experimentally tested. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
сенсорно-пізнавальні здібності |
uk |
dc.subject |
ранній вік |
uk |
dc.subject |
технологія «шість цеглинок» |
uk |
dc.subject |
сенсорний розвиток |
uk |
dc.subject |
early age |
uk |
dc.subject |
method “Six bricks” |
uk |
dc.subject |
sensory development |
uk |
dc.title |
Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики "Шість цеглинок" |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |