Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики "Шість цеглинок"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Логвина, Олеся Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-13T10:47:23Z
dc.date.available 2022-01-13T10:47:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6063
dc.description Логвина О. С. Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики "Шість цеглинок" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку сенсорно - пізнавальних здібностей у дітей раннього віку. Предмет дослідження: зміст і педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики «Шість цеглинок». Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація змісту та педагогічних умов розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики «Шість цеглинок». У кваліфікаційні роботі виявлено значення методики «Шість цеглинок» для розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку; охарактеризовано критерії, показники та рівні розвиненості сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку; визначено та експериментально перевірено впливовість методики «Шість цеглинок» на розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: the process of development of sensory-cognitive abilities in young children. Subject of research: content and pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the development of sensory-cognitive abilities in young children by means of the method of "Six bricks". The purpose of the research: theoretical substantiation and experimental approbation of the content and pedagogical conditions of development of sensory-cognitive abilities in young children by means of the method "Six bricks". The qualification work revealed the importance of the method "Six bricks" for the development of sensory-cognitive abilities in young children; criteria, indicators and levels of development of sensory-cognitive abilities in young children are characterized; the influence of the Six Bricks method on the development of sensory-cognitive abilities in young children was determined and experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сенсорно-пізнавальні здібності uk
dc.subject ранній вік uk
dc.subject технологія «шість цеглинок» uk
dc.subject сенсорний розвиток uk
dc.subject early age uk
dc.subject method “Six bricks” uk
dc.subject sensory development uk
dc.title Розвиток сенсорно-пізнавальних здібностей у дітей раннього віку засобами методики "Шість цеглинок" uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу