Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Педурян, Яна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T11:08:35Z | |
dc.date.available | 2022-01-13T11:08:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6067 | |
dc.description | Педурян Я. С Корекція емоційних порушень у дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. М. Байєр Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Обʼєкт дослідження:емоційні порушення у дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови, що забезпечують здійснення корекції емоційних порушень у дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психолого-педагогічні умови здійснення корекції емоційних порушень у дітей старшого дошкільного віку. У роботі експериментально досліджено стан емоційного розвитку та емоційного благополуччя у дітей дошкільного віку; обґрунтувано вплив корекції емоційних порушень дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти; розроблено і впроваджено в освітній процес корекційно-розвивальну освітню програму з проблеми емоційних порушень у дітей дошкільного віку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 75 sources. Object of research: emotional disorders in preschool children. Subject of research: psychological and pedagogical conditions that provide for the correction of emotional disorders in older preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the psychological and pedagogical conditions for the correction of emotional disorders in older preschool children. The state of emotional development and emotional well-being in preschool children was experimentally studied in the work; the influence of correction of emotional disorders of preschoolers in the conditions of preschool education institution is substantiated; developed and implemented in the educational process correctional and developmental educational program on the problem of emotional disorders in preschool children. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | емоційні порушення | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk |
dc.subject | emotional disorders | uk |
dc.subject | children of senior preschool age | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical conditions | uk |
dc.title | Корекція емоційних порушень у дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |