UA : Мета наукового дослідження: виявити специфіку трудовї діяльності у
життєвих стратегіях студентської молоді.
Об’єкт наукового дослідження: життєві стратегії.
Предмет наукового дослідження: специфіка трудової діяльності
студентської молоді.
Методи наукового дослідження: історичний, системний та діяльнісний
підходи.
Гіпотеза дослідження: трудова діяльність студентської молоді
обумовлена в першу чергу низьким рівнем особистого та родинного добробуту.
Висновки: 1. Життєва стратегія – це своєрідна соціальна, культурна і
психологічна проекція індивіда на своє власне майбутнє. Найважливішою
передумовою формування життєвої стратегії є забезпеченість особистості
комплексом психологічних ресурсів, у то мучислі і перш за все адекватною
системою потреб і цінностей, необхідних для побудови тих або інших
альтернатив вибору.
2. Стандарти поведінки молодих людей визначаються статусом і
способом життя цих груп. Сферами, які здійснюють найбільший влпив, є
політичні та управлінські групи; ринкові та економічні групи; інтелектуальні та
творчі групи; масова.
3. На обрання стратегії впливають наявні життєві проблеми, самооцінка,
прогноз власного життя, модель повсякденної поведінки, оцінка ресурсів,
готовність відстоювати свої інтереси, пошук найкращих рішень.
EN : Research purpose is to identify the specifics of work in the life strategies of
student youth.
Research object is the life strategies.
Research subject is specifics of student youth work.
Research methods are historical, systemic and activity approaches.
Research hypothesis is labor activity of student youth is primarily due to low
levels of personal and family well-being.
Conclusions: 1. Life strategy is a kind of social, cultural and psychological
projection of the individual on his own future. The most important prerequisite for the
formation of life strategy is the provision of the individual with a set of psychological
resources, including the torment and, above all, an adequate system of needs and values
needed to build certain alternatives to choice.
2. Standards of behavior of young people are determined by the status and
lifestyle of these groups. The areas that carry out the greatest influence are political and
management groups; market and economic groups; intellectual and creative groups;
mass.
3. The choice of strategy is influenced by existing life problems, self-esteem,
forecast of one's own life, model of everyday behavior, assessment of resources,
readiness to defend one's interests, search for the best solutions.