dc.contributor.author |
Дмитрієва, Анастасія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-14T11:02:12Z |
|
dc.date.available |
2022-01-14T11:02:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6109 |
|
dc.description |
Дмитрієва А. О. Психологічне насилля в шкільному колективі як прояв особливостей самоставлення в юнацькому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 134 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 134 сторінки, 10 таблиць, 14 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань включає 47 джерел. Об’єкт дослідження: психологічне шкільне насилля. Психологічна проблема булінгу як психологічного насилля в українському суспільстві впродовж довгого проміжку часу залишалася стигматизованою, але із розвитком психологічної науки та впровадженням принципів інклюзивності, дитиноцентризму та педагогіки партнерства, з’явилося усвідомлення цієї проблеми та необхідності її вирішення, у тому числі і на державному рівні. Наукова новизна полягає в комплексному дослідженні особливостей самоставлення, їх впливу на прояви психологічного шкільного насилля у 10-11 класах та способи їхнього попередження. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 134 pages, 10 tables, 14 figures, 3 appendices. The list of links includes 47 sources. Object of research: psychological school violence. The psychological problem of bullying as psychological violence in Ukrainian society has remained stigmatized for a long time, but with the development of psychological science and the introduction of inclusiveness, child-centeredness and partnership pedagogy, there is awareness of the problem and the need to solve it, including at the state level. The scientific novelty lies in a comprehensive study of the peculiarities of self-attitude, their impact on the manifestations of psychological school violence in grades 10-11 and ways to prevent them. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
самоставлення |
uk |
dc.subject |
шкільне насилля |
uk |
dc.subject |
психологічне насилля |
uk |
dc.subject |
юнацький вік |
uk |
dc.subject |
профілактика |
uk |
dc.subject |
шкільний колектив |
uk |
dc.subject |
self-assignment |
uk |
dc.subject |
school violence |
uk |
dc.subject |
psychological violence |
uk |
dc.subject |
youth age |
uk |
dc.subject |
prevention |
uk |
dc.subject |
school team |
uk |
dc.title |
Психологічне насилля в шкільному колективі як прояв особливостей самоставлення в юнацькому віці |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |