Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дмитрієва, Анастасія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-14T11:02:12Z | |
dc.date.available | 2022-01-14T11:02:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6109 | |
dc.description | Дмитрієва А. О. Психологічне насилля в шкільному колективі як прояв особливостей самоставлення в юнацькому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 134 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 134 сторінки, 10 таблиць, 14 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань включає 47 джерел. Об’єкт дослідження: психологічне шкільне насилля. Психологічна проблема булінгу як психологічного насилля в українському суспільстві впродовж довгого проміжку часу залишалася стигматизованою, але із розвитком психологічної науки та впровадженням принципів інклюзивності, дитиноцентризму та педагогіки партнерства, з’явилося усвідомлення цієї проблеми та необхідності її вирішення, у тому числі і на державному рівні. Наукова новизна полягає в комплексному дослідженні особливостей самоставлення, їх впливу на прояви психологічного шкільного насилля у 10-11 класах та способи їхнього попередження. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 134 pages, 10 tables, 14 figures, 3 appendices. The list of links includes 47 sources. Object of research: psychological school violence. The psychological problem of bullying as psychological violence in Ukrainian society has remained stigmatized for a long time, but with the development of psychological science and the introduction of inclusiveness, child-centeredness and partnership pedagogy, there is awareness of the problem and the need to solve it, including at the state level. The scientific novelty lies in a comprehensive study of the peculiarities of self-attitude, their impact on the manifestations of psychological school violence in grades 10-11 and ways to prevent them. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | самоставлення | uk |
dc.subject | шкільне насилля | uk |
dc.subject | психологічне насилля | uk |
dc.subject | юнацький вік | uk |
dc.subject | профілактика | uk |
dc.subject | шкільний колектив | uk |
dc.subject | self-assignment | uk |
dc.subject | school violence | uk |
dc.subject | psychological violence | uk |
dc.subject | youth age | uk |
dc.subject | prevention | uk |
dc.subject | school team | uk |
dc.title | Психологічне насилля в шкільному колективі як прояв особливостей самоставлення в юнацькому віці | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |