UA : Мета дослідження: аналіз актуальних проблем та перспектив розвитку
обслуговування громадян у Пенсійному фонді України, в контексті світового та
українського досвіду стандартизації надання таких державних послуг.
Об’єкт дослідження: система обслуговування громадян у Пенсійному
фонді України.
Предмет дослідження: особливості стандартизації обслуговування
громадян у Пенсійному фонді України.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-
функціональний, аналіз статистичних даних.
Гіпотеза: дотримання та вдосконалення стандартів обслуговування
клієнтів значно підвищує рівень задоволеності послугами Пенсійного фонду.
Висновки: 1. Дослідження історії системи міжнародної та вітчизняної
стандартизації соціальних послуг та її дотримання на сучасному етапі дозволяє
підвищити якість наданих послуг та підвищить рівень задоволеності послугами
Пенсійного фонду.
2. Стандартизація обслуговування громадян своїм завданням має
створити систему нормативної документації, яка визначає вимоги до послуг, що
надаються отримувачам послуг України, а також забезпечення контролю за
правильністю використання цієї документації та правил.
3. Головним управлінням Пенсійного фонду України здійснюються
заходи, спрямовані на вдосконалення організації обслуговування громадян,
підвищення якості надання послуг, розвитку дистанційних форм
обслуговування.
EN : Purpose of research: analysis of current problems and prospects for the
development of citizens services in the Pension Fund of Ukraine within the context of
world and Ukrainian experience in standardizing the provision of such public
services.
Object of research: the citizen service system in the Pension Fund of Ukraine.
Subject of research: features of citizen service standardization in the Pension
Fund of Ukraine.
Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and
functional, statistical data analysis.
Hypothesis: compliance with and improvement of customer service standards
significantly increases the level of satisfaction with the services provided by the
Pension Fund.
Conclusions: 1. Research of the history of the international and domestic
standardization system of social services and its observance at the present stage
allows to improve the quality of services provided and increase the level of
satisfaction with the services provided by the Pension Fund.
2. The standardization of citizen services should create a system of regulatory
documents, which define the requirements for services provided to recipients of
services of Ukraine, as well as ensuring control over the correct use of this documents
and rules.
3. The Main Board of the Pension Fund of Ukraine shall take measures aimed
at the organization of citizen services, the quality of services, and developing remote
forms of services.