Інституційний репозитарій ЗНУ

Стандартизація обслуговування громадян в Пенсійному фонді України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кущевська, Юлія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-01-17T06:07:01Z
dc.date.available 2022-01-17T06:07:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6144
dc.description Кущевська Ю. А. Стандартизація обслуговування громадян в Пенсійному фонді України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник І. Ю. Чайка. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: аналіз актуальних проблем та перспектив розвитку обслуговування громадян у Пенсійному фонді України, в контексті світового та українського досвіду стандартизації надання таких державних послуг. Об’єкт дослідження: система обслуговування громадян у Пенсійному фонді України. Предмет дослідження: особливості стандартизації обслуговування громадян у Пенсійному фонді України. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно- функціональний, аналіз статистичних даних. Гіпотеза: дотримання та вдосконалення стандартів обслуговування клієнтів значно підвищує рівень задоволеності послугами Пенсійного фонду. Висновки: 1. Дослідження історії системи міжнародної та вітчизняної стандартизації соціальних послуг та її дотримання на сучасному етапі дозволяє підвищити якість наданих послуг та підвищить рівень задоволеності послугами Пенсійного фонду. 2. Стандартизація обслуговування громадян своїм завданням має створити систему нормативної документації, яка визначає вимоги до послуг, що надаються отримувачам послуг України, а також забезпечення контролю за правильністю використання цієї документації та правил. 3. Головним управлінням Пенсійного фонду України здійснюються заходи, спрямовані на вдосконалення організації обслуговування громадян, підвищення якості надання послуг, розвитку дистанційних форм обслуговування. uk
dc.description.abstract EN : Purpose of research: analysis of current problems and prospects for the development of citizens services in the Pension Fund of Ukraine within the context of world and Ukrainian experience in standardizing the provision of such public services. Object of research: the citizen service system in the Pension Fund of Ukraine. Subject of research: features of citizen service standardization in the Pension Fund of Ukraine. Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, statistical data analysis. Hypothesis: compliance with and improvement of customer service standards significantly increases the level of satisfaction with the services provided by the Pension Fund. Conclusions: 1. Research of the history of the international and domestic standardization system of social services and its observance at the present stage allows to improve the quality of services provided and increase the level of satisfaction with the services provided by the Pension Fund. 2. The standardization of citizen services should create a system of regulatory documents, which define the requirements for services provided to recipients of services of Ukraine, as well as ensuring control over the correct use of this documents and rules. 3. The Main Board of the Pension Fund of Ukraine shall take measures aimed at the organization of citizen services, the quality of services, and developing remote forms of services. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject стандартизація обслуговування uk
dc.subject громадянин uk
dc.subject Пенсійний фонд України uk
dc.subject пенсійне забезпечення uk
dc.subject standardization of services uk
dc.subject citizen uk
dc.subject Pension fund of Ukraine uk
dc.subject pension support uk
dc.title Стандартизація обслуговування громадян в Пенсійному фонді України uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу