UA : Мета дослідження: дослідити рівень професійної компетентності
соціальних працівників в службі пробації.
Об’єкт дослідження: професійна компетентність соціального працівника.
Предмет дослідження: соціальний працівник в службі пробації.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-
функціональний, аналіз статистичних даних.
Новизна дослідження: дослідження полягає у тому, що ньому
виокремлюються критерії діагностики професійної компетентності соціального
працівника в службі пробації.
Гіпотеза: формування професійної компетентності соціального
працівника в службі пробації відбувається під впливом внутрішньо-
організаційних норм субкультури та особистісних ціннісних орієнтирів, такий
фахівець здатен діяти на рівні вимог міжнародних професійних стандартів з
урахуванням потреб українського суспільства, і є потребою сьогодення.
Висновки: 1. Пробація, яка виникла більше 200 років тому і продовжує
вдосконалюватися в усьому світі, не лише альтернатива позбавленню волі, але
й більш ефективна з точки зору реабілітації правопорушників. та створення у
них готовності жити, не вчиняючи правопорушень.
2. Робота з правопорушником в службі пробації базується на проведенні
науково розробленого дослідження його кримінальної історії, особистості та
способу його життя (оцінка ризиків і потреб).
3. Функції пенітенціарного соціального працівника вельми різноманітні,
починаючи від допомоги в поліпшенні побуту і житлових умов до
психологічного консультування засуджених і персоналу.
EN : Goal of research: to study the level of professional competence of community
development workers in the probation service.
Subject of research: professional competence of a community development
worker.
Scope of research: community development worker in the probation service.
Methods of research: analysis, synthesis, epagoge, deduction, structural and
functional method, statistical data analysis.
The novelty of the study: the study highlights the criteria for assessment of the
professional competence of a community development worker in the probation
service.
Hypothesis: the formation of the professional competence of a community
development worker in the probation service takes place under the influence of the
internal organizational norms of the subculture and personal value orientations, such
a specialist is able to act at the level of the requirements of international professional
standards, taking into account the needs of the Ukrainian society and is the need of
the present.
Conclusions: 1. Probation, which emerged more than 200 years ago, continues
to develop throughout the world, as not only an alternative to imprisonment, but also
more effective in terms of the rehabilitation of offenders and making them willing to
live without committing offenses. 2. Working with an offender in the probation
service is based on a scientifically developed study of his criminal history,
personality and way of life (risk and need assessment). 3. The functions of the
penitentiary community development worker are very diverse, ranging from
assistance in improving the social welfare and living conditions to counseling of
convicts and staff.