Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальна реклама як технологія соціальної роботи з молоддю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васютинський, Євген Вікторович
dc.date.accessioned 2022-01-17T11:01:38Z
dc.date.available 2022-01-17T11:01:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6161
dc.description Васютинський Є. В. Соціальна реклама як технологія соціальної роботи з молоддю : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. С. Цапліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 79 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: вивчити соціальну рекламу як технологію соціальної роботи з молоддю. Об’єкт дослідження: молодь як категорія клієнтів соціальної роботи. Предмет дослідження: соціальна реклама як технології соціальної роботи з молоддю. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно- функціональний, аналіз статистичних даних. Новизна дослідження: полягає у тому, що у ньому пропонуються заходи щодо поліпшення системи використання соціальної реклами у роботі з молоддю. Гіпотеза: 1. Соціальна реклама є значимою технологією в межах соціальної роботи з молоддю в цілому. 2. Науково обґрунтована розробка і застосування соціальної реклами може стати важливим фактором оптимізації соціальної роботи з молоддю. Висновки: 1. Соціальна реклама у соціальній роботі з молоддю може бути виконувати соціально-профілактичну мету, та бути спрямованою на запобігання формування небажаної поведінки як в окремих індивідів, так і в «групах ризику», збереження та підтримку значимих соціальних норм і цінностей. 2. Важливим чинником ефективності соціальної реклами як технології соціальної роботи з молоддю є її якість. Вона визначається лаконічністю змісту, доцільністю і помірністю в трансляції, достовірністю і емоційністю висловлюваного, урахуванням соціально-демографічних, вікових і поведінкових характеристик цільової аудиторії, адекватним технічним виконанням. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of the study: to examine social advertising as a technology of social work with young people. Object of research: young people as a category of social work clients. Subject of research: social advertising as a technology of social work with young people. Research methods. analysis, synthesis, induction, deduction, structuralfunctional analysis of statistics data. The scientific novelty is that it proposes measures to improve the system of using the social advertising in work with young people. Research hypothesis. 1. Social advertising is a significant technology in the framework of social work with young people in general. 2. Scientifically grounded development and application of social advertising can be an important factor in optimization social work with young people. Conclusions: 1. Social advertising is a significant technology in social work with young people in general. 2. Social advertising in social work with young people can also serve preventive purpose. Social prevention is aimed to prevent forming various possible problems in both individuals and in at-risk groups, preservation and maintenance of normal standards of living. 3. An important factor in the effectiveness of social advertising as work with young people is its quality, important manifestations of which conciseness of the content, expediency and moderation in the broadcast, the reliability and emotionality of the presentation, considering socio-demographic, age and behavioural characteristics of the target audience and adequate technical performance. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject технології соцальної роботи uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject молодь uk
dc.subject соціальна профілактика uk
dc.subject social work technologies uk
dc.subject social advertising uk
dc.subject youth uk
dc.subject social prevention uk
dc.title Соціальна реклама як технологія соціальної роботи з молоддю uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу