UA : Мета дослідження: вивчити соціальну рекламу як технологію соціальної
роботи з молоддю.
Об’єкт дослідження: молодь як категорія клієнтів соціальної роботи.
Предмет дослідження: соціальна реклама як технології соціальної роботи
з молоддю.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-
функціональний, аналіз статистичних даних.
Новизна дослідження: полягає у тому, що у ньому пропонуються заходи
щодо поліпшення системи використання соціальної реклами у роботі з молоддю.
Гіпотеза: 1. Соціальна реклама є значимою технологією в межах
соціальної роботи з молоддю в цілому. 2. Науково обґрунтована розробка і
застосування соціальної реклами може стати важливим фактором оптимізації
соціальної роботи з молоддю.
Висновки: 1. Соціальна реклама у соціальній роботі з молоддю може бути
виконувати соціально-профілактичну мету, та бути спрямованою на запобігання
формування небажаної поведінки як в окремих індивідів, так і в «групах ризику»,
збереження та підтримку значимих соціальних норм і цінностей.
2. Важливим чинником ефективності соціальної реклами як технології
соціальної роботи з молоддю є її якість. Вона визначається лаконічністю змісту,
доцільністю і помірністю в трансляції, достовірністю і емоційністю
висловлюваного, урахуванням соціально-демографічних, вікових і поведінкових
характеристик цільової аудиторії, адекватним технічним виконанням.
EN : The purpose of the study: to examine social advertising as a technology of social
work with young people.
Object of research: young people as a category of social work clients.
Subject of research: social advertising as a technology of social work with young
people.
Research methods. analysis, synthesis, induction, deduction, structuralfunctional analysis of statistics data.
The scientific novelty is that it proposes measures to improve the system of using
the social advertising in work with young people.
Research hypothesis. 1. Social advertising is a significant technology in the
framework of social work with young people in general. 2. Scientifically grounded
development and application of social advertising can be an important factor in
optimization social work with young people.
Conclusions: 1. Social advertising is a significant technology in social work with
young people in general.
2. Social advertising in social work with young people can also serve preventive
purpose. Social prevention is aimed to prevent forming various possible problems in
both individuals and in at-risk groups, preservation and maintenance of normal
standards of living.
3. An important factor in the effectiveness of social advertising as work with
young people is its quality, important manifestations of which conciseness of the
content, expediency and moderation in the broadcast, the reliability and emotionality
of the presentation, considering socio-demographic, age and behavioural
characteristics of the target audience and adequate technical performance.