UA : Кваліфікаційна робота – сторінки 93 , таблиць – 3, рисунків – 4, літературних посилань 85 , додатків 6.
Мета роботи – проаналізувати систему роботи франчайзингового туристичного агентства «Поїхали з нами»
Об’єкт дослідження –туристична мережа «Поїхали з нами»
Предмет дослідження – система ддіяльності франчайзингових агентств.
Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися
наступні методи: системно – конструкторний, кількісний і якісний аналізи;
синтезу; порівняння; теоретичного узагальнення.
Не перший рік сфера туризму і обслуговування працює над
покращенням результатів на усіх рівнях: продукт, естетичне задоволення,
комфорт, ставлення до гостей. Від правильно поставлених завдань, мотивації
та професійного розвитку людей, що працюють в сфері туризму залежить
кінцевий результат: задоволення туристів від відвідування та зріст
популярності й прибутку підприємства.
Франчайзинг – це модель організації і здійснення підприємницької
діяльності, яка базується на економічних,правових, організаційних
взаємовідносинах незалежних суб’єктів підприємництва та передбачає
тривале договірне їх співробітництво, за якого франчайзер
(підприємствовласник франшизи) передає франчайзі (фізична
особапідприємець або юридична особа) на платній основі у тимчасове
користування право на використання результатівсвого інтелектуального
надбання, надає технічну, консультаційну, маркетингову підтримку в обмін на
зобов’язання франчайзі здійснювати діяльність відповідно до
стратегіїрозвитку франча.
Зміст кваліфікаційної роботи полягає у виконанні аналізу системи
управління франчайзинговим агентством , вивчення особливостей управління
франчайзинговим тур агентством на прикладі конкретного закладу міста
Запоріжжя і, на основі отриманої інформації, формуванні шляхів
вдосконалення системи.
EN : Thesis is pages 93, tables3, pictures 4, references 85, applications 6
The purpose of the work is to analyze the system of work of the franchising
travel agency "Poehali s Nami"
The object of research is the tourist network "Poehali s nami"
The subject of research - the system of franchising agencies.
Research methods. The following methods were used in the research process:
system - design, quantitative and qualitative analyzes; synthesis; comparison;
theoretical generalization.
It is not the first year that the tourism and service sector has been working to
improve results at all levels: product, aesthetic satisfaction, comfort, guest attitude.
The end result depends on the right tasks, motivation and professional development
of the people working in the hospitality sphere: satisfaction of tourists from visiting
and increase of popularity and profit of the enterprise.
Franchising is a model of organization and implementation of entrepreneurial
activity, which is based on economic, legal, organizational relationships of
independent business entities and provides for long-term contractual cooperation,
under which the franchisor (franchisee) transfers to the franchisee (individual
entrepreneur or legal entity) on a paid basis in the temporary use of the right to use
the results of its intellectual property, provides technical, consulting, marketing
support in exchange for the obligation of the franchisee to carry out activities in
accordance with the strategy development of the franchise.
The content of the qualification work is to analyze the management system of
the franchise agency, study the features of the management of the franchise tour
agency on the example of a particular institution in the city of Zaporozhye and, based
on the information obtained, the formation of ways to improve the system.