ZNU Institutional Repository

Педагогічні умови впровадження компетентнісного підходу в початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Дніпровська, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:37:15Z
dc.date.available 2022-01-26T07:37:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6240
dc.description Дніпровська Т. С. Педагогічні умови впровадження компетентнісного підходу в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Обʼєкт дослідження:освітній процес у початковій школі. Предмет дослідження:педагогічні умови запровадження компетентнісного підходу до навчання. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов запровадження компетентнісного підходу до навчання. У роботі визначено сутність компетентності як педагогічного явища; охарактеризовано особливості формування ключових компетентностей молодших школярів; досліджено стан сформованості ключових компетентностей учнів; визначено педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу до навчання молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 50 sources. Object of research: educational process in primary school. Subject of research: pedagogical conditions for the introduction of a competency-based approach to learning. The purpose of the study: theoretical justification and experimental verification of pedagogical conditions for the introduction of a competency-based approach to learning. The essence of competence as a pedagogical phenomenon is determined in the work; the peculiarities of formation of key competencies of junior schoolchildren are characterized; the state of formation of key competencies of students is investigated; pedagogical conditions of realization of the competence approach to training of younger schoolboys are defined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject здобувач освіти uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject competence uk
dc.subject junior pupil uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Педагогічні умови впровадження компетентнісного підходу в початковій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics