Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пашинська, Тетяна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-26T09:17:45Z | |
dc.date.available | 2022-01-26T09:17:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6260 | |
dc.description | Пашинська Т. О. Формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. Об’єкт дослідження: освітній процес початкової школи. Предмет дослідження:шляхи формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. У роботі визначено особливості створення здоров’язбережувального простору у початковій школі; обґрунтовано значущість впливу вчителя початкових класів на формування здоров’язбережувальної компетентності; досліджено стан сформованості здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів; обґрунтовано та перевірено ефективність впровадження шляхів формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 69 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the ways of forming health competence in the educational process of primary school. Object of research: the educational process of primary school. Subject of research: ways to form health competence in the educational process of primary school. The paper identifies the features of creating a healthy space in primary school; the significance of the influence of the primary school teacher on the formation of health-preserving competence is substantiated; the state of formation of health-preserving competence of junior schoolchildren is investigated; substantiated and tested the effectiveness of the implementation of ways to develop health competence in the educational process of primary school. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | health | uk |
dc.subject | healthy lifestyle | uk |
dc.subject | health-protecting competence | uk |
dc.subject | junior schoolchildren | uk |
dc.title | Формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |