Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пашинська, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T09:17:45Z
dc.date.available 2022-01-26T09:17:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6260
dc.description Пашинська Т. О. Формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. Об’єкт дослідження: освітній процес початкової школи. Предмет дослідження:шляхи формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. У роботі визначено особливості створення здоров’язбережувального простору у початковій школі; обґрунтовано значущість впливу вчителя початкових класів на формування здоров’язбережувальної компетентності; досліджено стан сформованості здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів; обґрунтовано та перевірено ефективність впровадження шляхів формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 69 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the ways of forming health competence in the educational process of primary school. Object of research: the educational process of primary school. Subject of research: ways to form health competence in the educational process of primary school. The paper identifies the features of creating a healthy space in primary school; the significance of the influence of the primary school teacher on the formation of health-preserving competence is substantiated; the state of formation of health-preserving competence of junior schoolchildren is investigated; substantiated and tested the effectiveness of the implementation of ways to develop health competence in the educational process of primary school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject здоровий спосіб життя uk
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject health uk
dc.subject healthy lifestyle uk
dc.subject health-protecting competence uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.title Формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу